Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شیرزاد احسان‌خواه رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال ۲۰ درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی و ۱۰ درصد دانش آموزان مقطع متوسطه استان سفیر سلامت می‌شوند، گفت : امسال بیش از ۴۷ هزار دانش‌آموز استان سفیران سلامت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به چاپ کارت‌های شناسایی سفیران سلامت، گفت : این کارت‌ها برای توزیع بین دانش‌آموزان داوطلب در اختیار کارشناسان قرار گرفته است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: طرح سفیران سلامت با هدف افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و جامعه در مورد موضوعات مرتبط با سلامت در سطح مدارس اجرا می‌شود.

این مسئول افزود: سفیران سلامت پیام‌های مرتبط با سلامت جسمی و روانی را متناسب با مقطع و پایه تحصیلی خود دریافت و به دیگر همکلاسان خود منتقل می‌کنند.

احسان خواه گفت: دانش آموزانی که سفیر سلامت می‌شوند، پیام‌های سلامتی را از مربیان خود دریافت کرده و این پیام‌ها را به گروه همسالان خود منتقل می‌کنند و با انتقال این پیام‌ها از طریق دانش آموزان به خانواده نهایتا همه جامعه در جریان این پیام‌های سلامتی قرار می‌گیرند.

او افزود: با توجه به تعداد بالای دانش آموزان، اجرای طرح سفیران سلامت اجتماعی کردن موضوع سلامت و تامین آن در جامعه از طریق دانش‌آموزان را دنبال می‌کند.

 احسان خواه،گفت: اجرای طرح سفیران سلامت همزمان با آغاز سال تحصیلی آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد .

 

 

انتهای پیام/د

دانش‌آموزان سفیران سلامت می‌شوند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی