Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@09:11:34 GMT

رسوایی جدید برای خبرنگار هتاک به ساحت امام رضا (ع)

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۵۱۸۴

یک کاربر با انتشار رشته توئیتی در فضای مجازی پشت پرده انتشار پست اینستاگرامی امیرحسین میراسماعیلى، خبرنگار هتاک به ساحت امام رضا (ع) را فاش کرد.


به گزارش شریان نیوز،یکی از کاربران توییتر با نام کاربری فروغ گرشاسبی با هشتگ #امیرحسین_میراسماعیلى تصاویری مستند را در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشت و نوشت:

سلام، من فروغ گرشاسبی هستم، مخاطب این استوری و توئیت، اکانت توئیتری ندارم و به واسطه درخواست دوستانم این اکانت را ساختم تا اتهام‌هایی که به من وارد شده را تکذیب و از خودم دفاع کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با آقای امیرحسین میراسماعیلی رابطه عاطفی به مدت حدود ۷ ماه داشتم و به شدت مورد آزار و اذیت روحی از طرف ایشان قرار گرفتم و در این مدت بارها شاهد خیانت بودم.

من در این مدت کمک‌های مالی زیادی به ایشان کردم، ولی هدفم از نوشتن توئیت صحبت راجع به مسائل عاطفی و مالی نیست.

چند روز پیش من متوجه شدم همان طور که ایشان از من سوء استفاده مالی و عاطفی می‌کند، در ترکیه هم از یک خانم در حال سوء استفاده مالی و عاطفی است و زمانی که با آن خانم صحبت کردم و آن خانم هم متوجه شده طعمه این آدم قرار گرفته، ایشان را همزمان با من ترک کرد.

بعد از افتادن این اتفاق، ایشان من را تهدید کرد که برای من پرونده‌سازی می‌کند و من را به زندان میندازد ، همان طور که ک.م رو به زندان انداخت.

من به تهدید‌های ایشان توجهی نکردم تا اینکه امروز ایشان اسم و فامیل من را در یک استوری و توئیت اعلام کرد و من را متهم به همکاری در پادکست ایران ۵۷ کرد.

من هرگونه فعالیت کاری در هر زمینه‌ای را با ایشان را تکذیب می‌کنم و به خاطر اتفاقاتی که برای ک. م افتاد،به اصرار دوستان این قضیه را عمومی کردم و خواستم به اطلاع همه برسانم من صرفا مورد کلاهبرداری و شیادی این آقا قرار گرفتم و به شدت نگران اتفاقاتی هستم که ممکنه برای من بیفتد.

اردیبهشت ماه سال گذشته امیرحسین میراسماعیلی روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب روزنامه جهان صنعت با انتشار پستی در توئیتر به ساحت مقدس امام هشتم(ع) اهانت کرد. او پس از انتشار مطالب توهین‌آمیز خود بازداشت شد و سه ماه پس از بازداشت به ۱۰ سال حبس، دو سال محرومیت از فعالیت در رسانه‌ها و فضای مجازی، دو سال ممنوعیت خروج از کشور و جزای نقدی شش میلیارد ریال محکوم شد. 

اما این خبرنگار هتاک که در حال حاضر در ترکیه سکونت دارد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد که تا به حال نویسنده سه فصل از برنامه سالی‌تاک شبکه من و تو بوده و قرار است در فصل جدید هم به همکاری خود با این برنامه ادامه دهد.

گویا قرار نیست حواشی میراسماعیلی پایان داشته باشد، هر از چند گاهی نام او نقل زبان کاربران فضای مجازی می‌شود و نمایی جدید از زندگی او برملا می‌شود. او همزمان با فرارش از کشور بارها به عنوان روزنامه‌نگار و تحلیلگر در شبکه‌های ضد انقلاب حاضر شده است و به اظهار نظر پرداخته است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا باید دیشب والنسیا را شکست می داد تا به رتبه دوم لالیگا برگردد و هفته بعد با روحیه به زمین خیرونا برود. بارسا اگر هفته بعد برنده شود، فاصله با خیرونا را به 5 امتیاز افزایش خواهد داد و شانس کسب سهمیه سوپرجام را مضاعف می کند.

بارسا دیروز ابتدا با گل فرمین پیش افتاد ولی روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کرد اما اخراج گلر والنسیا در اواخر نیمه اول ورق را برگرداند. بارسا 4 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم روی یک ارسال کرنر و ضربه سر روبرت لواندوفسکی بازی را برابر کرد اما این گل در شرایط مشکوک به ثمر رسید.

به نظر، فرمین در منطقه آفساید بود و دید گلر والنسیا را نیز تا حدی مسدود کرده بود. مزاحمت فرمین برای واکنش نشان دادن گلر والنسیا از سوی VAR تایید نشد و داور نیز برای بازبینی صحنه نرفت تا گل بارسا ثبت شود. لواندوفسکی در دقیقه 80 گل سوم و در دقیقه 93 نیز گل چهارم را زد.

تیتر یک سوپردپورته به همین صحنه اختصاص دارد و این رسانه معتقد است پذیرش گل بارسا رسوایی بوده و از والنسیا در مونتجوئیک سرقت شده است:

نظرات کارشناسی:

آاس: ایتورالده گونزالس معتقد است فرمین در منطقه آفساید بود و برای گلر نیز مزاحمت ایجاد کرد. VAR باید از داور درخواست بازبینی صحنه را می کرد.

ال‌چیرینگیتو: خوانفه سانز نیز معتقد است فرمین در آفساید بود و گل باید مردود اعلام می شد اما صحنه به قدری واضح نبود که نیاز به دخالت VAR باشد

مارکا: پرز بورول معتقد است فرمین در آفساید نبود و پای مدافع والنسیا عقب‌تر از او بوده پس گل ایرادی نداشته است.

دیگر خبرها

  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن