Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست مجمع دبیران شورای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) علوم پزشکی با حضور اسماعیل ایدنی قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت و مهرداد حق ازلی مسئول واحد تدوین و برنامه ریزی آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه زهرا جلالی دستیار ارشد گروه تخصصی کودکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دبیر شورای صنفی دستیاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر هومان پارسایی دکتری تخصصی علوم تشریح از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دبیر شورای صنفی دستیاران و دکتری تخصصی Ph.D دانشگاه علوم پزشکی ایران و دبیر شورای مرکزی مجمع دبیران دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی وزارت بهداشت به بیان عمده مشکلات دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سطوح آموزشی پرداختند.

از مهمترین موضوعات عنوان شده در این جلسه می‌توان به«بازگشت آزمون بورد به زمان بندی سنوات گذشته»، «برگزاری آزمون بورد در شهرها و دانشگاه‌های مادر»، «اصلاح آئین نامه دستیاری و کوریکولوم»، «کاهش ساعات طولانی کشیک دستیاران»، «حذف شرط فارغ التحصیلی دستیاران، منوط به تبدیل پایان نامه به مقاله ISI با هزینه‌های بالا»، «وحدت رویه و یکسان سازی در اجرای آیین نامه‌ها در دانشگاه‌های هیئت امنایی کشور»، «بازنگری فرم اخذ تعهد محضری دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D)» اشاره کرد.

همچنین در این نشست به موضوعاتی از جمله پیشنهاد «الحاقیه آیین‌نامه اخلاق در آموزش» به آیین‌نامه دستیاری و آیین‌نامه دکتری تخصصی، افزایش فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) و افزایش حقوق و بیمه مسؤولیت دستیاران نیز پرداخته شد.

در ادامه این نشست اسماعیل ایدنی در خصوص موضوعات مهم عنوان شده در جلسه صحبت کرد و به ارائه راه‌حل‌هایی پرداخت.

انتهای پیام/

31 / 31 آئین نامه شورای صنفی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت دستیاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آئین نامه شورای صنفی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت دستیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل