Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فلاح جوشقانی روز دوشنبه در آیین افتتاح اولین اپراتور خصوصی پست کشور گفت: مقوله پست در وزارت ارتباطات کمی مظلوم واقع شده است، برای آزادسازی خدمات پست پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد و این عرصه نیاز به نگاه ویژه دارد و قطعا با نگاه ظاهری و ساده‌ای که فکر می‌کردیم در پست است، امکان تحول وجود ندارد. چند سال طول کشیده که توانستیم آزادسازی خدمات پستی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: بر اساس برآوردها بین سه و نیم تا شش میلیارد مرسوله پستی در کشور جا به جا می‌شود که از این مقدار کمتر از ۱۵ درصد به صورت مجاز و بر اساس چارچوب‌ها و ضوابط جا به جا می‌شود. حضور اپراتورهای پستی بر همین مبنا بوده است که بتوان با کمک آن‌ها و نقش‌آفرینی‌شان، تمام بازیگران عرصه پستی را به کار گرفت.
فلاح جوشقانی ادامه داد: ما پروانه فعالیت اپراتور خصوصی پست ایران را صادر کردیم و همانطور که بر اساس این پروانه اپراتورها ملزم به رعایت قوانین هستند، ما نیز به عنوان تنها نهاد حاکمیتی مسئولیت حمایت و ساماندهی آن‌ها را داریم، در خصوص اپراتور پست اول نیز همین روند را در پیش خواهیم گرفت.
وی خاطرنشان کرد: بر حسب قانون صدور مجوز برای ارائه خدمات پستی بر عهده وزارت ارتباطات است، در مسیری که پیش رو داریم مشکلاتی وجود خواهد داشت، ضمن این که به ضابطه‌مندی در این حوزه قائل هستیم اما نگرانی‌هایی نیز در خصوص این کسب و کارها داریم و امیدواریم بتوانیم بازار بسیار بزرگ پست را متحول کنیم.
رئیس رگولاتوری وزارت ارتباطات گفت: تنها نهاد حاکمیتی که در عرصه اپراتورها وجود دارد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور است و نهاد حکومتی داخلی در این حوزه صاحبنظر نخواهد بود، در عین حال قول می‌دهیم که رگولاتوری کمترین مداخله را در عرصه کسب و کارها داشته باشد.

آیین رونمایی و آغاز به کار رسمی پست اول با هدف نقش‌آفرینی در صنعت پست لجستیک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نایب رئیس اتاق ایران و نمایندگان مجلس در اتاق ایران برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شیرجه و واترپلو، سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید. او هم‌چنین در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابه‌جابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شد که پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و به عنوان سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین:

بازی های آسیایی هانگژو، مهر ۱۴۰۲، ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰

رکورد جدید:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلما، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵

رکورد جدید:

مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان، اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴

کد خبر 847887 برچسب‌ها ویژه ورزشی آلمان شنا ورزش ایران

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷