Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:13:26 GMT

منصوریان شبیه منه!

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۵۷۶۸

منصوریان شبیه منه!

سیصد و هفدهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "٥٠٠ روز پیش من اولین حامی بودم"عنوان اصلی این رسانه است که به در گفتگو با قلعه نویی و در خصوص حضور بانوان در بازی تیم ملی برابر کامبوج مطرح شده است. سرمربی سپاهان ضمن ابراز خوشحالی از این اتفاق اظهار داشت: من همیشه خواهان حضور بانوان در ورزشگاهها بودم و حتی ٥٠٠روز پیش حمایت خود را در قالب پستی در دنیای مجازی اعلام داشتم که هنوز هم موجود است!

"منصوریان شبیه منه" دیگر عنوان این رسانه است که در پی اعلام تشابه ظاهری منصوریان به حسین توکلی مربی تیم ملی وزنه برداری معلولان بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی صبح دیروز و دربرنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر شبکه سه هنگامی که مجری از تشابه وی با منصوریان سخن به میان آورد افزود: منصوریان شبیه من است، چرا که من پرسپولیسی و او یک استقلالی می باشد.

"قرعه هفته های اول سخت بود" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک می باشد که به نقل از محمدرضا خلعتبری و در جواب به سوال دلایل نتایج ضعیف ذوب آهن در ابتدای فصل بیان شده است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 393222

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال ذوب آهن فوتبال اصفهان سپاهان باشگاه ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد

 
به گزارش  تابناک به نقل از موج ، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • خباثت جدید صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه/انفجار قوطی‌های شبیه کنسرو
  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون