Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، امروز، 22 مهر در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با همت همه دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان خوزستان نسبت به سال گذشته مشکلات کمتر شده است و شاهد شرایط مطلوب تردد زائران از مرزها هستیم.

وی با بیان اینکه همه پای کار آمده‌اند تا امسال شاهد وضعیت متفاوتی در مرزها باشیم، افزود: امسال استقبال زائران نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته و با توجه به برداشته شدن روادید بین دو کشور ایران و عراق، حضور زائران نیز افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات اظهار کرد: پیش‌بینی شده است امسال 2 میلیون زائر نسبت به سال گذشته به شمار زائران اربعین حسینی افزوده شود.

علوی ادامه داد: با توجه به کم و کاستی‌هایی که در مرزها وجود دارد، مسئولان باید نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند. حل این مشکلات باید انجام گیرد تا در روزهای باقی‌مانده به اربعین حسینی و همچنین برای سال آینده در زیرساخت‌ها مشکلی نداشته باشیم و بهتر پاسخگوی زوار امام حسین(ع) باشیم.

وزیر اطلاعات با تشکر از دستگاه‌های خدمت‌رسان گفت: زائران امام حسین(ع) به دنبال راحتی نیستند و شرایط سخت و دشوار سفر به کربلا را تحمل می‌کنند. در این زمینه مسئولان باید پای کار بیایند تا مشکلات را به حداقل برسانند. 

وی گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولان نظام در تلاش هستند تا زائران با آرامش و امنیت به کربلای معلی مشرف شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان اجتماعی وزیر اطلاعات مرزهای ایران در اربعین شلمچه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، بهمن ریحانی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که ۳۵ تا ۴۰ هزار در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه حضور پیدا کنند.

وی افزود: برنامه بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز چهاردهم اردیبهشت ماه در ارتفاعات بازی دراز واقع در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راهپیمایی روز قدس امسال و انتخابات سال گذشته مردم حضوری باشکوه داشتند که همین حضور باشکوه به کشور عزت و قدرت افزون داد و دشمنان کشور را ناامید ساخت.

وی افزود: عزت ما در تجمعات بزرگ مانند گرامیداشت حماسه بازی دراز است که منجر به قدرت روز افزون انقلاب اسلامی خواهد شد

ارتفاعات سخت‌گذر بازی‌دراز با قله‌های بلند و شیب‌های تند و بریدگی‌های ممتد از اهمیت ویژه‌ای در منطقه مرزی استان کرمانشاه برخوردار است و هرساله هزاران نفر را با پای پیاده به سمت این قرارگاه برای تجدید پیمان با رشادت‌های دوران دفاع مقدس می‌کشاند

بابلی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، تصریح کرد: مراسم اول یادواره شهدای بازی‌دراز شامگاه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در کنار بقعه احمدبن‌اسحاق برگزار می‌شود و از صبح ۱۴ اردیبهشت‌ماه برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت که همه امکانات لازم در نظر گرفته‌شده است.

دیگر خبرها

  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز