Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفت تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

 حرمت‌السادات زبردست، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:  هفت تیم باشگاهی والیبال برای شرکت در مسابقات لیگ برتر بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند و سه تیم دیگر هم تا آخر این هفته فرصت دارند آمادگی نهایی خود را اعلام کنند تا سازمان لیگ فدراسیون از هفته آینده تدارکات لازم را برای برگزاری مسابقات فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خبرهایی از تیم‌های ملی و تیم بزرگسالان که باید در مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک شرکت کند نیز در راه است که هفته آینده اعلام می‌کنیم.

وی درباره حضور سایر تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر افزود: علاوه بر سه تیم تهرانی پیکان، سایپا و اکسون، دو تیم اصفهانی ذوب‌آهن و باریج اسانس اعلام آمادگی کرده‌اند، اما تیم نامی‌نوی اصفهان هنوز حضور قطعی خود را در لیگ برتر اعلام نکرده است. تیم‌های فارس و قزوین هم برای شرکت در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند و منتظر حضور تیم‌های قم و گیلان هستیم.

زبردست ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده تا آخر این هفته برای حضور قطعی خود در لیگ برتر فرصت دارند و در پایان سازمان لیگ فدراسیون از هفته آینده برای برگزاری مسابقات و قرعه‌کشی و سایر موارد تدارکات لازم را فراهم می‌کند.

مهرگان: تیم والیبال بانوان باید در مسابقات سطح بالا شرکت کند

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,31,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال والیبال بانوان ایران ورزش بانوان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال بانوان ایران ورزش بانوان والیبال والیبال بانوان ایران ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز در بدو ورود به ایران گفت: وقتی سال ۲۰۱۴ به ایران آمدم متوجه شدم که والیبال برای ایرانی‌ها چقدر مهم است، می‌دانم که مردم ایران چقدر عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی در حال رشد کردن است.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امیدوارم که در کنار کادرفنی و بازیکنان نقشم را برای پیشرفت والیبال ایران به خوبی اجرا کنم، برای همین بسیار هیجان زده هستم.   پائز گفت: می‌دانم که عملکرد تیم ملی برای مردم ایران بسیار مهم است، اینکه چه بازیکنی دعوت می‌شود؟ مربی چه کسی است؟ با این حال من روی کارم تمرکز می‌کنم چون کاری که باید در لیگ ملت‌های والیبال انجام دهیم مهم است، ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم مردم این را درک کنند.   وی افزود: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم تابستان خوبی داشته باشیم و به حضورمان در پاریس منجر شود، از حمایت مردم تشکر می‌کنم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری