Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@04:52:19 GMT

کریم انصاری فرد پرسپولیسی می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۶۱۹۵

اخبار ورزشی- کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال آنچنان که انتظار می رفت در السلیسه نتوانست درخشش قابل توجهی داشته باشد و به نوشته یک نشریه قطری یکی از کاندیداهای خروج از لیست این تیم در زمستان است.

به گزارش افکارنیوز، این در حالی است که کریم انصاری فرد تابستان از تیم ناتینگهام فارست انگلیس جدا شد و به تیم السیلیه قطر پیوست اما مسئولان این تیم قطری از عملکرد مهاجم تیم ملی ایران رضایت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در طول فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در خط حمله خود دچار ضعف بسیاری است که کارشناسان فوتبال معتقدند باید یک مهاجم شش دانگ به ترکیب پرسپولیس اضافه شود.

به نظر می رسد اگر انصاری فرد در نیم فصل از السلیسه جدا شود پرسپولیسی ها خواهان به خدمت گرفتن او باشند اما باید این نکته را در نظر داشت که تیم کالدرون اگر چه نیاز به تقویت در خط حمله دارد اما لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس پر شده است.

اگر چه گفته می شود این احتمال وجود دارد که علی علیپور مهاجم پرسپولیس که در طول چند فصل گذشته بازی های خوبی در پرسپولیس انجام داده لژیونر شود و در این صورت احتمال پرسپولیسی شدن کریم انصاری فرد بیشتر از قبل می شود.

گفتنی است کریم انصاری فرد در گذشته سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه خود دارد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انصاری فرد تیم ملی فوتبال زمستان پرسپولیس پرسپولیس کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس