Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در مراسم تقدیر از دانش آموزان مدال‌آور در مسابقات جهانی اختراعات انگلستان ۲۰۱۹ اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های متعددی در کمیسیون فرهنگی مجلس انجام شده است تا بتوانیم زمینه های کارآفرینی و بهره‌مندی از استعدادهای نخبگان فراهم شود و مشکلات پیش روی جوانان برای فعالیت‌های علمی آنها کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش‌آموزان و نخبگان عزیز نیز نباید از مشکلات و شرایط سخت ناامید شوند و دست از کار علمی و فعالیت‌های کارآفرینانه بردارند بلکه باید با امید به آینده در جهت رفع مشکلات و موانع پیش رو تلاش مضاعف و جدی داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در این مراسم از پدران و مادران و مسئولین و مربیان مدارس تقدیر کرد و از آنها به عنوان زمینه سازان این موفقیت ها یاد کرد و نقش آنها را تعیین کننده و تاثیرگذار دانست.

مسابقات جهانی اختراعات لندن ۲۰۱۹ یکی از بزرگترین مسابقات اختراعات بین المللی است که با حضور بیش از ۳۰ کشور در آگوست ۲۰۱۹ برگزار شد.

نمایندگان ایران که برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا بودند موفق به کسب ۲ مدال طلا، دو مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند.

کد خبر 4746395 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد مازنی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا مجلس شورای اسلامی اربعین 98 هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی شهر تهران پیروز حناچی ناجا آتش نشانی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ برگزار شد.

امام جمعه شاهین دژ باتبریک فرارسیدن هفته معلم به نقش و جایگاه این قشر زحمتکش اشاره کرد وگفت: معلمان ازافراد کلیدی جامعه هستند که نقش مهمی در پرورش نیروهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی درزندگی دانش آموزان دارندومی توانند دانش آموزان را که آینده سازان جامعه هستند و درآینده نقش ایفامی کنند هدایت وراهنمایی کنندتابتوانند آینده ی جامعه خود را به دست خود رقم زنند.

او بابیان اینکه بحث جنگ نرم دشمنان در مسایل سیاسی روز بسیار خطرناک است معلمان را حافظان و مدافعان فرهنگ اسلامی دانست که با در اختیار گذاشتن اطلاعات وآگاهی دادن به دانش آموزان ،آنان را از قصد وهدف دشمنان آگاه می سازند.

امام جمعه شاهین دژ سپس با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع ) به جایگاه رفیع علمی این امام همام در تربیت شاگردان زیاد اشاره کرد وگفت: امام جعفر صادق (ع) شاگردان بسیاری را در علوم و دانش‌های گوناگون فقهی، علمی، کلامی، توحیدی، ولایتی، حدیث نفس، معرفت‌شناسی و... آموزش دادند به‌طوری که چهره‌های علمی بزرگ و بسیاری شخصیت‌های شناخته‌شده و مطرح در مکتب آن حضرت علم و دانش آموختند.

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد