Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: طی ۲۰ روز گذشته حدود ۱۱۵۰ سفر اتوبوسی از مبادی استان کرمان به مرزهای شلمچه و چذابه برای انتقال زائران کرمانی انجام شده که در این راستا حدود ۴۰ هزار زائرکرمانی را از شمال استان به پایانه های مرزی انتقال داده اند و طبق اطلاعات واصله سفرهای بازگشت زائران از کربلای معلی از امروز دوشنبه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، "سید علی حاج سید علیخانی" با بیان این مطلب گفت: طبق هماهنگی های بعمل آمده با انجمن صنفی شرکتها و موسسات مسافربری استان، با استفاده حداکثری از توان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، انتقال سریع  زائران را با اولویت ایمنی سفر از مرزهای شلمچه و چذابه به استان کرمان در دستور کار قرارداده ایم لذا براساس پیش بینی های انجام شده از امروز دوشنبه ۲۲ مهرماه، روند بازگشت زائرین، رشد قابل توجهی پیدا خواهد کرد و از تاریخ ۲۵ تا ۲۶ مهرماه، روزهای اوج بازگشت زائران از کربلای معلی خواهد بود.

حاج سید علیخانی با اشاره به این مطلب که ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان همگام با سراسر کشور از تاریخ دهم مهرماه زائران را به مرزهای خروجی منتقل کرده اند گفت: حجم بالای بازگشت زائران در روزهای اوج بیشتر از ظرفیت موجود شبکه حمل و نقلی می باشد و آمارها حاکی است عملکرد این ناوگان نسبت به سال گذشته بیش از ۲ برابر شده است

وی افزود: کارشناسان این اداره کل در پایانه های مرزی  مستقر هستند و علاوه بر راهنمایی زائران، به انتقادها و شکایات آنها که از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ دریافت می کنند، روزانه رسیدگی کرده و پاسخ ها را از همین طریق به اطلاع شان می رسانند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان همچنین به اقدام ویژه در مرکز مدیریت راههای کشور اشاره کرد و افزود: عملکرد تمام ناوگان اتوبوسی با سیستم هوشمند سپهتن رصد می شوند و در مواقع ضروری که نیاز به جابجای ناوگان است، پیامک به راننده و شرکت حمل و نقل ارسال می شود تا از این طریق حد اکثر استفاده از توان ناوگان برون شهری صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸ راهداری و حمل ونقل جاده ای اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور