Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئولان موظفند در راستای رفع مشکلات عشایر همکاری‌های لازم را داشته باشند چراکه آنها ذخایر فرهنگی هستند و باید از آسیب مصون باشند. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل عشایر خراسان جنوبی و جمعی از عشایر استان با اشاره به همایش بزرگ اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین حسینی سنبل عدالت خواهی است و به عنوان یک تابلو دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مردم عشایر و روستائیان گفت: مجموعه مردم عشایر در سطح کشور و در خراسان جنوبی از جهت ایمان، تلاش، کوشش و امنیت‌های مرزی جایگاه بسیار قابل قبولی دارند که به همان نسبت خدمت رسانی به این قشر مایه افتخار است و مسئولان باید انواع خدمت‌رسانی‌ها برابر قوانین و مقررات را به این قشر ارائه دهند.

مشکلات عشایر شاهسون اردبیل برطرف می‌شودسمنان| مسئولان باید مشکلات عشایر را از نزدیک لمس کننداصفهان| برطرف کردن مشکلات عشایر از سیاست‌های دولت و مجلس است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم روستا و عشایر از سرمایه‌های فرهنگی جامعه هستند تصریح کرد: پایه و اساس انسان فطرت انسان است و امروز بشر اسیر صنعت شده و نتیجه آن این است که دو چیز گرانبها مانند فطرت و طبیعت را از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه هر یک از این دو در پرورش جسم و جان انسان نقش موثری دارد خاطرنشان کرد: این مهم یک امتیاز برای جامعه روستایی و عشایری است و مردم روستا و عشایر به دلیل حضور در طبیعت و استفاده از منابع طبیعی این دو چیز گرانبها را از دست نداده‌اند.

عبادی با بیان اینکه ارزشی که برای عشایر و روستائیان قائل هستیم بالاتر از سایر ارزش‌ها است یادآور شد: هر چه رفت و آمد خارجی‌ها در یک منطقه بیشتر باشد مردم را بیشتر فاسد و هر کجا کمتر باشد مردم را کمتر فاسد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: جنوبی مردم سالمی دارد چون ارتباطات آنان با فرهنگ بیگانه کمتر و با روستائیان بیشتر بوده است.

وی با بیان اینکه ارزش فرهنگی بسیار حائز اهمیت است گفت: البته تهاجمات و دروغ زیاد است و ابزار فضای مجازی در همه جا ورود پیدا کرده و جوامع را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مردی در بیرجند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان جنوبی، به دنبال کشف جسدی در بیرجند امروز "زارعی" بازپرس دادسرای مرکز استان به همراه تیم پزشکی قانونی و انتظامی در محل حاضر شد و دستورات اولیه را صادر کرد.

بنا به این گزارش هویت متوفی و اولیای دم نیز شناسایی شده و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است.

دادگستری خراسان جنوبی اعلام کرد که علت فوت در دست بررسی است و رسانه‌ها از گمانه زنی اجتناب کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • کشف جسد مردی در بیرجند