Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح دوشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن جلسات صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه طی بازه یک‌ماهه ۵۶۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم‌التحریر استان سمنان انجام شد، ابراز داشت: این طرح به‌منظور جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی، پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها از دهم شهریورماه به مدت یک ماه در سراسر استان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه طی بازه مذکور ۴۳ فقره پرونده تخلف با عناوین مختلف گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید در استان سمنان درج‌شده است، افزود: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۶۲ میلیون ریال برآورد می‌شود که برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیرکل صمت استان سمنان برای جلوگیری از کمبود لوازم‌التحریر ۲۱۶ هزار جلد دفترچه دانش‌آموزی دولتی در سطح استان توزیع شد، ابراز داشت: توزیع گسترده دفاتر دولتی سطح استان از نیمه دوم شهریورماه و در ایام بازگشایی مدارس باهدف اعمال نظارت بیشتر آغازشده است.

اسودی بابیان اینکه به‌منظور حمایت از کالای ایرانی این تعداد دفترچه از کارخانه‌های گرمسار و اصفهان تهیه توزیع‌شده است، تصریح کرد: مرحله اول و دوم ۱۶۶ هزار جلد توسط اتحادیه تعاون روستایی و در مرحله سوم ۵۰ هزار جلد توسط اتحادیه صنف لوازم‌التحریر جذب و توزیع‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه انواع دفترچه دولتی در نقاط مختلف استان و نمایشگاه‌های پائیزه عرضه‌شده است، افزود: هدف اصلی از این اقدام کمک به تنظیم بازار است و از شهروندان نیز تقاضا می‌شود هرگونه گران‌فروشی را حتماً به واحدهای مربوط اطلاع دهند تا موضوع رسیدگی شود.

کد خبر 4746242

منبع: مهر

کلیدواژه: نظارت و بازرسی لوازم التحریر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین استانداری سمنان نیروی انتظامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی

 
حمید جانفدا  ان کرد: باتوجه‌به اهمیت سلامت فرآورده‌های خام دامی، یکی از وظایف مهم دامپزشکی نظارت بر تولید و عرضه بهداشتی این فرآورده‌ها است و سازمان دامپزشکی برنامه‌های مختلفی در طول سال در دست اجرا دارد تا اطمینان حاصل شود که فرآورده‌های سالم و بهداشتی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

وی افزود: بدین منظور در تمام ایام سال اکیپ‌های بازرسی و نظارتی بر مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه این فرآورده‌ها نظارت می‌نمایند.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تصریح کرد: در این راستا در سال ۱۴۰۲ کارشناسان دامپزشکی بر کشتار ۳ میلیون و ۱۷۸ هزار قطعه طیور، ۷۷ هزار و ۲۳۸ رأس گاو، ۱۳ هزار و ۳۱۸ نفر شتر و ۲۱ هزار و ۵۶۶ رأس گوسفند و بز در کشتارگاه‌های استان نظارت کردند تا گوشت سالم و بهداشتی تولید شود.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۲۳ هزار و ۳۴۷ مورد بازدید از مراکز نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌ها صورت گرفت که یک هزار و ۹۲۲ مورد غیربهداشتی کشف شد و ۶۷۲ مورد نمونه‌برداری از محصولات مشکوک منجر به معدوم‌سازی ۶۸ تن فرآورده غیربهداشتی شد و دراین‌خصوص ۱۷۷ متخلف به مراجع قضایی معرفی و ۱۱۶ مرکز غیربهداشتی پلمب شد.

جانفدا اذعان کرد: ازآنجایی‌که یکی از معضلات مهم استان سیستان و بلوچستان عرضه دام زنده و کشتار غیرمجاز دام است که به علت عدم نظارت بر دام و گوشت عرضه شده خطر جدی شیوع بیماری‌های واگیر و خطرناک وجود دارد، از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود از خرید هرگونه گوشت دام و طیوری که در خارج از کشتارگاه کشتار شده و مراکز غیرمجاز عرضه می‌شود خودداری کنند تا سلامت خود و خانواده‌شان به خطر نیفتد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان