Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:33:52 GMT

اهمیت خرید بک لینک در سئو سایت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۴۲۵

اهمیت خرید بک لینک در سئو سایت

به گزارش بازرگانی مهر، قبل از پرداختن به بحث «میزان اهمیت خرید بک لینک در سئو وب سایت» با تعاریف سئو و بک لینک شروع می کنیم.  

سئو سایت چیست؟

وب سایت های زیادی در سطح وب فارسی وجود دارند. هر کدام از وبمستران این وب سایت ها به فکر افزایش فروش و کسب درآمد بیشتری هستند اما چگونه؟

در دنیای مجازی روش های مختلفی جهت افزایش فروش و رسیدن به درآمد بیشتر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال تبلیغات بنری و پاپ آپی، تبلیغات کلیکی و ...
 
یکی از روش های اصلی که اهمیت آن از موارد ذکر شده بیشتر می باشد، سئو و بهینه سازی سایت است. سئو سایت کمک می کند تا وب سایت شما در میان هزاران رقیب دیگری که در سطح وب وجود دارد، بیشتر و بهتر دیده شود و این بیشتر دیده شدن به معنای فروش و درآمد بیشتر است.

در حال حاضر موتور جستجوی گوگل پر استفاده ترین موتور جستجو در دنیا و همینطور ایران است. بنابراین اگر می خواهید توسط مشتریان پیدا شوید باید در صدر نتایج این موتور جستجو قرار بگیرید و به این صورت می توانید از همکاران خود در سطح وب پیشی بگیرید.

پس تعریف سئو سایت این چنین می شود: یکسری روش ها و تکنیک ها که کمک می کند یک وبسایت با کلمات کلیدی خاصی در نتایج ابتدایی موتور جستجو قرار بگیرد که نهایتا باعث افزایش مشتری، فروش و درآمد خواهد شد.

حال به سراغ تعریف بک لینک می رویم.

بک لینک چیست؟

هنگامی که یک وبسایت به وب سایت دیگری لینک می دهد آن را "بک لینک" می نامند. در گذشته بک لینک ها مهمترین عامل در رتبه بندی نتایج بودند اما با گذر زمان عوامل دیگری نیز به سیگنال های رتبه بندی نتایج افزوده شدند اما آیا بک لینک ها دیگر در رتبه کلمات کلیدی در نتایج تاثیرگذار نیستد؟ در ادامه مقاله پاسخ این سوال را خواهیم داد.

آیا خرید بک لینک در سئو سایت تاثیر گذار است؟

همانطور که در جریان هستید نظرات مختلفی در زمینه خرید بک لینک در سئو سایت و بهینه سازی سایت وجود دارد. تعدادی موافق و افرادی هم مخالف خرید بک لینک هستند اما جالب است بدانید بنابر اظهارات گوگل، بک لینک ها یکی از ۳ سیگنال اصلی مورد استفاده در رتبه بندی نتایج جستجو (SERP) هستند.

بنابراین در مورد اینکه بک لینک ها در سئو سایت تاثیرگذارند هیچگونه شکی نیست اما باید در جریان باشید که تغییرات مداوم الگوریتمیک گوگل باعث ایجاد تغییرات در نحوه ایجاد بک لینک ها و لینک سازی می گردد.

بنابراین روش لینک سازی ای که در گذشته برای یک وبسایت کارساز بوده و رتبه کلمات آن وبسایت را در نتایج بهبود می بخشیده است، ممکن است دیگر کارساز نباشد. افرادی که در رابطه با لینک سازی اطلاعات چندانی ندارند، با مشاهده عدم تاثیربخشی روش های لینک سازی خود به این نتیجه می رسند که لینک سازی مرده است و دیگر در سئو سایت تاثیرگذار نیست اما در واقعیت این چنین نیست.

تاثیرات خرید بک لینک در سئو سایت

ایجاد و خرید بک لینک باعث موارد زیر می گردد:

•    افزایش رتبه کلمات کلیدی به صورت طبیعی

•    افزایش سرعت ایندکس محتواهای جدید در گوگل

•    افزایش ترافیک ارجاعی

در ادامه هر کدام از موارد بالا را توضیح می دهیم.

۱-    بک لینک ها باعث می شوند تا در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب نمایید. برای مثال اگر محتوایی ایجاد کرده باشید که در گذشته توسط وبسایت های رقیب شما نیز ایجاد شده است و برای آن محتوا بک لینک های باکیفیت دریافت کنید، محتوای شما در نتایج گوگل از محتوای رقبای خود پیشی خواهد گرفت.

۲-    بک لینک ها کمک می کنند تا محتواهای یک وبسایت راحت تر و سریع تر توسط موتورهای جستجو پیدا شوند.

۳-    بک لینک ها به دریافت ترافیک ارجاعی کمک می کنند. بازدید هایی که توسط بک لینک ایجاد شده در وبسایتی دریافت می شود را ترافیک ارجاعی گویند. از مزیت های ترافیک ارجاعی کم بودن نرخ پرش(بانس ریت) و هدفمند بودن آن هاست.  

از کجا بک لینک خریداری کنیم؟

یکی از پکیج های لینک سازی مناسبی که هم اکنون در سطح وب فارسی ارائه داده میشود، پکیج های لینک سازی لایه ای هستند که توسط وب سایت "سئو ارزان" ارائه می شوند.


 
وب سایت سئو ارزان با سابقه کاری بیش از ۵ سال، متنوع ترین پکیج های لینک سازی را در میان وبسایت های سئو و خرید بک لینک به مشتریان خود ارائه می دهد.

با جستجو برند "سئو ارزان" در گوگل و مراجعه به این وبسایت، در صفحه خرید بک لینک می توانید پکیج های لینک سازی لایه ای را مشاهده کنید و حتی نمونه وبسایت های استفاده کننده و تاثیر استفاده از این پکیج ها را ببینید. همچنین انواع خدمات سئو داخلی، سئو خارجی، سئو محتوا، افزایش سرعت سایت، جاسوسی بک لینک های رقبا، تحقیق کلمات کلیدی، لینک سازی و ... توسط این مجموعه انجام می گردد.

سخن پایانی؛ خرید بک لینک باکیفیت توصیه می شود

اگر به فکر خرید بک لینک هستید، مراقب باشید که از کجا بک لینک تهیه می کنید. نداشتن دانش کافی در لینک سازی می تواند وبسایت شما را دچار پنالتی گوگل کند و برعکس آن، لینک سازی مناسب باعث رسیدن وبسایت به صفحه اول گوگل خواهد شد. بنابراین تنها از وبسایت های معتبر بک لینک خریداری کنید.

برای تماس با متخصصین seoarzan.ir با شماره تلفن ثابت ۰۳۱۳۴۴۱۵۳۲۸ در تماس باشید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4746462

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار اینترنتی کاربران اینترنت فرصت شغلی گروه خودروسازی سایپا ایران کیش قیمت دلار استخدام اپلیکیشن موبایل بانک تجارت دوربین مدار بسته قیمت یورو بانک مرکزی ایران صنعت خودروسازی سرمایه گذاری بانک ملی سایپا یدک اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سئو سایت وردپرس چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب است. امروزه بیش از ۴۰ درصد از وبسایت‌های روی اینترنت از وردپرس استفاده می‌کنند. بسیاری از وبسایت‌های معروف مانند نیویورکر، مجله تایم، بی بی سی آمریکا، ادوبی بلاگ، والت دیزنی و مرسدس از وردپرس استفاده می‌کنند.

از بین وب سایت‌های معروف ایرانی نیز برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های محتوا مانند تجارت نیوز، سایت چطور، سایت متمم و مجله دیجی کالا از این سیستم استفاده می‌کنند.

سئو سایت SEO چیست؟

سئو سایت به معنی بهینه سازی سایت برای موتور‌های جست و جو است و برای بهبود سایت برای موتور‌های جست و جو و جذب بازدیدکننده‌ها انجام می‌شود. سئو سایت کلیه فرآیند‌هایی که از اول روی سایت انجام می‌شود را می‌گویند.

 این فرآیند‌ها شامل طراحی سایت، تولید محتوا و فرآیند لینک سازی است که به جذب افراد از طریق موتور‌های جست و جو و عمدتا گوگل منجر خواهد شد.

سئو وردپرس چیست؟

سئو وردپرس به مجموعه کار‌هایی گفته می‌شود که برای بهینه سازی و افزایش رتبه‌ی گوگل در سایت‌های وردپرسی انجام می‌شوند. سادگی سیستم مدیریت محتوای وردپرس به شما کمک خواهد کرد که زمان زیادی را در تولید و انتشار محتوا صرفه جویی کنید.

 بسیاری از نیازمندی‌های سئو به صورت پیش فرض در وردپرس رعایت شده، بخش بزرگی از سئو مربوط به مباحث تکنیکال است، اما زیبایی وردپرس در امکان بهبود جنبه‌های مختلف سئوی تکنیکال حتی برای کاربران با دانش فنی کم است.

البته سئو سایت فقط به این معنا نمی‌باشد که سایت را برای موتور‌های جستجو فقط بهینه کنیم، مهم‌ترین چیز که همواره در سئو مطرح است رضایت کاربر می‌باشد چرا که اگر کاربر وارد سایتی شود و از محتوای آن رضایت نداشته باشد به عبارت دیگر محتوای سایت نیار کاربر را برطرف نکند، کاربر از سایت شما خارج خواهد شد و به سایت دیگری می‌رود به این ترتیب رتبه شما هر روز در موتور‌های جست و جو کم و کم‌تر خواهد شد.

ارتباط سئو سایت با وردپرس

در سئو سایت، بیش از ۵۰ درصد فرآیند سئو مربوط به سئو داخلی وبسایت‌ها است و باید طوری انجام شود که به بهترین نحو ممکن سئو داخلی صورت گیرد، بنابراین اگر بخواهیم یک سایت خوب با سئو سایت داخلی مناسبی داشته باشیم باید ساختار سایت به گونه‌ای باشد که سئو آن بدون مشکل خاصی انجام شود که با وردپرس این کار به راحتی قابل انجام است.

البته که سیستم مدیریت محتوای انتخاب شده توسط شما تضمین کننده موفقعیت شما در صفحات جستجوری گوگل نخواهد بود. وردپرس یک سلاح جادویی نمی‌باشد و نمی‌تواند به تنهایی جایگزین یک استراتژی سئو سایت موثر شود. شما باید همچان برای بهبود سئو سایت خود تلاش کنید. در ادامه مهم‌ترین مزایای وردپرس از نظر سئو را با هم بررسی خواهیم کرد:

سیستم وردپرس در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و خیلی زود توانست توجه بسیاری از کاربران و توسعه دهندگان را به خود جذب کند. امروزه وردپرس سهم ۶۰ درصدی از بازار سیستم‌های مدیریت محتوا را در اختیار خودش دارد. از وردپرس می‌توان به عنوان یک راهکار برای فروش اینترنتی و راه اندازی فروشگاه استفاده کرد.

بطور کلی دلایل محبوبیت وردپرس به شرح زیر است:

•    کاربری آسان: شما حتی بدون دانش برنامه نویسی می‌توانید یک سایت وردپرسی بسازید.

•    سازگاری و انطباق پذیری بالا: با وجود هزاران پوسته و افزونه وردپرس شما می‌توانید سایت وردپرسی را مطابق نیازی‌های خورد شخصی سازی کنید.

•    جامعه کاربری گسترده: وردپرس یک نرم افزار متن باز می‌باشد. هزاران سایت و تالا گفتگو وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن‌ها با سایر کاربران در ارتباط باشید و دانش خود را به اشتراک بگذارید و پاسخ سوالاتتان را درباره طراحی سایت با وردپرس دریافت کنید.

وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا از نظر سئو سایت

•    امکان تغییر و اصلاح آدرس صفحات: در وردپرس امکان تغییر و پیاده سازی ساختاری مشخص برای آدرس صفحات مختلف وجود دارد.

•    اضافه کردن متادیتا بصورت خودکار: تایتل و توضیحات متا یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های رتبه بندی در سئو سایت می‌باشد. وردپرس به صورت خودکار بسیاری ازتگ‌های ضروری را به صفحات سایت اضافه می‌کند.

•    سئوی تصاویر: دیده شدن تصاویر سایت شما در صفحات جستجوی گوگل بسیار مهم است. سئو تصاویر در وردپرس به آسانی قابل مدیریت کردن است.

•    تجربه کاربری: وجود بی شماری از افزونه‌های وردپرس و پوسته این امکان را به شما می‌دهد تا سایت خود را بتوانید شخصی سازی کنید، می‌توانید قابلیت‌ها و امکانات‌های زیادی به سایت اضافه کنید و تجربه کاربری سایت را بهبود بخشید. تجربه کاربری یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های سئو سایت می‌باشد.

•    سرعت بارگذاری: بسیاری از پوسته‌ها در وردپرس برای سرعت بارگذاری بهتر بهینه شده اند، همچنین افزونه‌ها و ابزار‌های مختلفی برای بهبود سرعت در سایت‌های وردپرسی وجود دارد.

•    سازگاری با موبایل: امروزه بیش از ۶۰ درصد از جستجو‌ها در گوشی‌های موبایل انجام می‌شود، بهتر است بدانید که نمایش سایت در موبایل بسیار اهمیت دارد. بیشتر قالب‌های وردپرس بصورت پیش فرض با دستگاه‌های موبایل سازگار می‌باشند.

دیگر خبرها

  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • خدمات سئو سایت
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری