Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تلویزیون سوریه اعلام کرد پرچم این کشور بر فراز ساختمان‌های دولتی و مدارس در شهر «قامشلی» و «حسکه» که در کنترل کُرد‌ها بود، برافراشته شد.

همچنین شبکه الاخباریه سوریه تصاویری از خوشحالی ساکنان شمال سوریه همزمان با ورود نیرو‌های ارتش این کشور به مناطق کُردنشین در مرز مشترک با ترکیه پخش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار الاخباریه با نشان دادن شهرک عین عیسی گفت این شهرک در روز‌های گذشته هدف حملات ارتش ترکیه قرار داشت و هم اکنون نیرو‌های ارتش سوریه وارد آن شده‌اند تا بگویند که از وجب به وجب خاک کشور دفاع و حفاظت می‌کنند.

یک شهروند کُرد با در دست داشتن تصویر بشار اسد و نشان دادن آن گفت: ما ارتش سوریه را دوست داریم و از خدا می‌خواهیم که آنها را کمک کند امنیت و ثبات را در مناطق ما فراهم کنند. خبرنگار در ادامه، نیرو‌های ارتش سوریه را نشان داد که با خودرو‌های نظامی و تسلیحات میان خوشحالی مردم کرد وارد عین عیسی می‌شوند. عین عیسی در ۵۵ کیلومتری شهر رقه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: استقبال گسترده مردم الحسکه از حضور نظامیان ارتش سوريه در شمال اين کشور + تصاویر

امروز همچنین یگان‌های ارتش سوریه وارد شهر الطبقه در حومه الرقه شدند و هم اکنون به سمت شمال کشور در حرکت هستند.

شب گذشته نیز ارتش سوریه به منظور مقابله با تهاجم نظامی ترکیه، وارد شهر منبج در شمال شرق سوریه شد.

همچنین الجزیره اعلام کرد ارتش ترکیه همراه گروه‌های مخالف مسلح سوری، روستای حمام الترکمان را در شمال الرقه تصرف کردند. ارتش ترکیه و گروه‌های مخالف مسلح سوری هم اکنون در حال انتقال تجهیزات نظامی گسترده به اطراف منطقه منبج هستند.

ترکیه اخیرا با طرح ادعای «مبارزه با تروریسم»، عملیات تجاوزکارانه خود را شمال شرق سوریه آغاز کرده است. این  در حالی است که سوریه این اقدام آنکارا را محکوم کرده و آن را نقض حاکمیت خود خوانده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه ترکیه گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • (عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا