Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:44:39 GMT

۲۱۶ هزار جلد دفترچه با نرخ دولتی در سمنان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۹۵۳

۲۱۶ هزار جلد دفترچه با نرخ دولتی در سمنان توزیع شد

بهروز اسودی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: این تعداد دفترچه از ۲ کارخانه پارسیان کاغذ گرمسار و آروین صانع اصفهان تأمین و در  سه مرحله در استان توزیع شد.

وی بیان کرد: در مرحله اول و دوم ۱۶۶هزار جلد توسط اتحادیه تعاون روستایی و در مرحله سوم ۵۰ هزار جلد توسط اتحادیه صنف نوشت افزار جذب و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: بیش از ۵۶۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده نوشت افزار در آستانه شروع سال تحصیلی انجام شد.

وی با اشاره به افزایش تقاضا خرید نوشت افزار در روزهای بازگشایی مدارس در ایام بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: طرح نظارتی نوشت افزار با هدف اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی عرضه کنندگان نوشت افزار و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها از اواسط شهریور به مدت یک ماه در استان اجرا شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: ۴۳ فقره پرونده تخلف به دلیل گرانفروشی، درج نشدن قیمت و فقدان ارائه فاکتور خرید تشکیل شد که برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در استان سمنان با ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز، هشت هزار و ۵۰۰ معلم در ۶ هزار کلاس درس آغاز شد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن سمنان نوشت افزار ایرانی بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار

سید محمدرضا هامشی و هیات همراه با حضور در مدرسه دخترانه ۱۹ دی و مدرسه پسرانه شهید رجایی روز معلم را به آموزگاران و کادر آموزشی این مدارس تبریک گفتند.

استاندار سمنان گفت: جامعه هدف معلمان و اساتید دانشگاه ها ، آینده سازان کشور هستند و توجه به دغدغه ها و مطالبات آنها ضروری است.

استان سمنان ۱۱ هزار فرهنگی و بیش از ۳ هزار استاد دانشگاه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد