Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@03:02:50 GMT

۲۵ هزار دانش‌آموز و شادی‌های روزانه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۷۹۵۵

۲۵ هزار دانش‌آموز و شادی‌های روزانه

داشتن عادات سالم در زندگی جهت برخورداری از سلامت جسمی و فکری برای کودکان از اولویت‌های والدین، به خصوص در دوران مدرسه است.تغذیه متعادل و حاوی کلیه گروه‌های مواد غذایی، خواب کافی، تحرک و برخورداری از آب و هوای سالم از عوامل موثر در تندرستی و شادابی کودکان می‌باشند. اما فرزندان ما،تا چه حد به این عادات و رفتارها توجه می‌کنند؟

کمپین «شادی‌های روزانه با تغذیه هوشمندانه» به منظور جلب توجه بیشتر دانش‌آموزان به یک سبک زندگی سالم بر اساس عادت‌های درست به‌ویژه استفاده از همه گروه‌های مواد غذایی، نوشیدن کافی آب، استراحت و خواب مناسب، تحرک وورزش و درنهایت توجه به محیط زیست برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کمپین که با مشارکت حدود 25 هزار دانش‌آموز در 50 مدرسه تهران و قزوین اجرا شد، از روش‌های کاربردی و متناسب با ذائقه و نیاز دانش‌آموزان استفاده شد. آموزش‌هایی که در آن‌ با کمک ابزارهایی چون شعر، بازی و ورزش سعی شد در فضایی جذاب و شاد دانش آموزان را با مفاهیمی ساده ولی ضروری و مفید آشنا کند.

در این کمپین به زبان ساده اهمیت استفاده از گروه‌­های مختلف مواد غذایی در تغذیه روزانه به دانش­‌آموزان آموزش داده شد. دسته‌های مختلف مواد غذایی از جمله پروتئین، لبنیات، میوه و سبزیجات، غلات و حبوبات؛ و تاثیر هر یک از این گروه‌ها بر بدن انسان، به کمک روش‌های سرگرم‌کننده، کاربردی و بازی به آن­ها توضیح داده شدند. همچنین، آموزش­هایی در ارتباط با بازیافت بسته بندی های تتراپک ارائه شد. در نهایت به دانش­آموزان آموزش داده شد که بایست در طول شبانه­روز به اندازه کافی فعالیت و همچنین خواب مناسب داشته باشند؛ آب کافی بنوشند و از همه گروه­های مواد غذایی مصرف کنند تا حال بهتر و زندگی شادتری داشته باشند.

قابل‌ذکر است که کمپین «شادی‌های روزانه با تغذیه هوشمندانه» توسط شرکت فرآورده‌های لبنی بل روزانه و شرکت تتراپک و حمایت آموزش و پرورش شهر تهران و آموزش و پرورش شهر قزوین برگزار شده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال دانش آموزان تغذیه مدرسه پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟

واریز هدیه روز معلم تا آخر امشب؛ تکلیف بازنشستگان چه می شود؟

پیام خنده‌دار دانش آموز به معلم در آستانه روز معلم؛ با من مشکل دارید!

چشمان تیزبینت را بسنج و‌هدفون را در ۸ ثانیه پیدا کن

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟