Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: گزارش‌های مرزها به صورت مرتب از سوی عوامل دریافت می‌شود و بازرسانی نیز برای پوشش این امر به مرزهای ۶ گانه کشور که درگیر امر اربعین هستند، اعزام شده‌اند.

وی با تجلیل از تلاش‌های خادمان زائران و نیروهای انتظامی در مرزها، اظهار کرد: ناجا از روز نخست با ایجاد قرارگاه مرکزی اربعین وارد عرصه شده است و تا بازگشت آخرین نفر از زائران به کشور خالصانه و بدون منت خدمت‌گذاری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، با بیان اینکه علاوه بر خدمات امنیتی و انتظامی و کنترل مرزها، با ایجاد مواکب در مرزهای غربی و شرق کشور و کربلا نسبت به  خدمت به زائران اقدام کرده ایم، تصریح کرد: تمامی فرماندهان استان‌هایی که درگیر امر اربعین هستند، تمام توان خود را به میدان آورده‌اند تا به زائران خدمت کنند.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه ناجا در کربلای معلی نیز به زائران خدمات ارائه می‌دهد و ما این خدمت را به عنوان یک معامله پرسود برای خود می‌دانیم، یادآور شد: ناجا تا زمانی که زائران را به مقصد نرسانده اند، از وظایف خود در اربعین سال جاری دست نخواهند کشید.

وی درباره اتفاقات اخیر در عراق یادآور شد: رخدادهای اخیر کشور عراق یک توطئه انگلیسی - آمریکایی - سعودی بود که دولت عراق به شایستگی توانست آن را کنترل کرده و در اراده میلیونی ملت مسلمان تأثیر نگذاشته است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جلسه درس امروز خطاب به علما، گفت: امروز صبح در جلسه درس رهبری، ایشان فرمودند که مغناطیس ابا عبدالله(ع) اینجا را هم فرا گرفته و وی درس را تعطیل کردند.

وی با تأکید بر این موضوع که ملت ایران نشان داده است آنجا که پای دشمن و اجنبی به میان آید، آنجا بیشتر حضور پیدا می‌کنند، بیان کرد: دشمن در آستانه اربعین دست به حماقتی زد و مردم را تحریک کرد که نتیجه آن سیل زائران به سوی حرم اباعبدالله بود.

رئیس عقیدتی ناجا تأکید کرد: همایش اربعین بدون استفاده از ساز و برگ نظامی مظهر یک اقتدار اسلامی جهانی است، دولت و مردم عراق به آمریکایی‌ها و توابع آنها در منطقه اجازه نخواهند داد تا کشورشان را دچار ناامنی کنند و این موضوع در ساعات اولیه جمع شد اما تأثیر خود را برای فراخوان اباعبدالله داشت و از این جهت خداوند متعال را شکر گزاریم که دشمنان ما را از حُمقا قرار داد.

کد خبر 4746504

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا مرز شلمچه اربعین 98 زائران اربعین اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین استانداری سمنان نیروی انتظامی شهرکرد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد