Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: استقرار واحد CPR، استقرار ۲ دستگاه آمبولانس، استقرار ۱۸ پزشک به صورت شیفتی، توزیع داروی رایگان بین بیماران ویزیت شده، از جمله خدمات موکب وزارت تعاون در شهر مهران است. تاریخ انتشار: 13:45 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۶۲۹

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شکرالله شیرخانی با بیان این که فعالیت موکب تا پنجم آبان ماه به صورت شبانه روزی ادامه دارد، اظهار کرد: استقرار دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون، درمانگاه مدیریت درمان تامین اجتماعی، ویزیت رایگان، تجهیز یونیت دندانپزشکی، تجهیز واحد‌های داروخانه، اتاق پانسمان و بخیه در مرز مهران از اقدامات دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: استقرار واحد CPR، استقرار ۲ دستگاه آمبولانس، استقرار ۱۸ پزشک به صورت شیفتی، توزیع داروی رایگان بین بیماران ویزیت شده، استقرار ستاد ساماندهی زائران گمشده، ارائه خدمات توانبخشی به زائران معلول و سالمند و استقرار تیم اورژانس اجتماعی در مرز مهران بخش دیگری از اقدامات دستگاه‌های تابعه به زائران حسینی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خدمات ارائه شده به زائران توسط مرکز مقاومت بسیج و موکب شهدای کارگر کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را حمام عمومی و اسکان صلواتی عنوان کرد.
شیرخانی همچنین به انتشار فراخوان چهارمین سوگواره ملی عکس مسیر سبز ویژه اربعین با موضوع ثبت تصاویر از زائران معلول و سالمند با همکاری ادارت کل بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: دوازدهم آذرماه همزمان با روز جهانی سالمندان از منتخبین این جشنواره تقدیر می‌شود.
رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اقدامات دیگر دستگاه‌های تابعه را ارائه خدمات اسکان و پارکینگ خودرو به کارکنان دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مددجویان و مستمری بگیران و بازنشستگان سراسر کشور و توزیع بروشور و کتابچه تحت عنوان راهنمای نقشه استانی و کربلا عنوان کرد.
شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم ترددخودرو‌های شخصی، کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی و خودرو‌های حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می‌شوند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهران اربعین تعاون کار رفاه اجتماعی موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند