Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اعلام این خبر در مورد ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران اربعین حسینی، گفت: امسال، ستاد اربعین در حوزه حمل و نقل عمومی و سوخت، مسئولیت بزرگی را به شرکت واحد شهرداری تهران سپرده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرداری تهران ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به‌ برگزاری مراسم اربعین حسینی اختصاص داده بود، تصریح کرد: شهرداری تهران با همکاری شهرداری‌های مشهد و کرج و همچنین شرکت آزادگان تا امروز ۹۶۰ دستگاه اتوبوس و ۲۵۰ دستگاه تریلر به چهار مرز ایران و عراق اعزام کرده است که ۶۰۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها متعلق به شهرداری تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران افزود: اتوبوس‌های اعزامی در حال جابه‌جایی زائران تا ۱۸۲ کیلومتری خاک عراق هستند.

سنندجی از راه‌اندازی یک خط طولانی در مسیر مهران-نجف خبر داد و گفت: در مسیرهای مهران-کوت و  کوت-الشمیلی و همچنین الشمیلی-نجف یک خط اتوبوسرانی با بیشترین حجم مسافران راه‌اندازی شده است. اتوبوس‌های مستقر در چذابه و شلمچه نیز به همین صورت در حال سرویس‌رسانی به زائران هستند.

وی با بیان اینکه در زمان برگشت تعدادی اتوبوس‌ در صورت نیاز به افزایش سرویس‌رسانی آماده اعزام هستند، اظهار داشت: بنا بر دستور معاون حمل‌ونقل‌ و ترافیک شهرداری تهران، اجرای این اقدامات در صورتی است که خدمات‌دهی در تهران دچار خلل نشود.

به گفته‌ سنندجی، برگشت زائران از روز ۲۳ مهر ماه اتفاق خواهد افتاد. همچنین برای روز اربعین حسینی در تهران نیز اتوبوس‌های شرکت واحد بعد از پایان مراسم پیاده‌روی آماده جابه‌جایی مسافران خواهند بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تأکید کرد: اتوبوس‌های اعزامی به مرزها، اتوبوس‌های پشتیبان خطوط بی آر تی هستند و هیچ اتوبوسی از مدار خطوط سرویس‌رسانی خارج نشده است.

کد خبر 458820 برچسب‌ها شهرداری ماه محرم - اربعین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری ماه محرم اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم

تین نیوز

گروه بهمن در حال حاضر تعداد قابل توجهی اتوبوس آماده تحویل دارد و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور آماده عقد قرارداد با شهرداری های استان هاست.

به گزارش تین نیوز، چهارمین مرحله تحویل اتوبوس های اسنا به شهرداری تهران انجام شد. در این مرحله ۲۲ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری تهران شد و تا کنون ۹۵ دستگاه از قرارداد ۵۰۰ دستگاهی اسنا با شهرداری تهران تحویل شده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم