Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر کل کمیته امدادلرستان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۵۴۳ تخته فرش، جاجیم، تابلو فرش وگلیم توسط مدد جویان تولید و بصورت تضمینی توسط این نهاد خریداری شده است

جاسم محمدی فارسانی،  با اشاره به اجرای طرح‌های مشاغل خانگی گفت: زنان سرپرست خانوار در کنار دریافت خدمات حمایتی وکمک معیشت از تسهیلات آسان و قرض الحسنه بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به آموزش فنی وتخصصی به مددجویان مستعد اشاره کرد وافزود: شناسایی و خدمات مشاوره شغلی وآموزش‌های تخصصی این نهاد به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد به خرید تضمینی صنایع دستی تولیدی مددجویان اشاره کرد وگفت: بر اساس تصمیم معاون اشتغال وخودکفایی این نهاد محصولات بافته شده توسط شرکت صنعت آفرینان امداد در مرکز به نرخ کارشناسی خرید و به بازار فروش عرضه می‌شود.

او با اشاره به تولید ۵۴۳ تخته فرش، گلیم، جاجیم وتابلو فرش توسط مجریان طرح خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار گفت: این محصولات به متراژ یک هزارو ۱۰۰ متر مربع وارزش۹ میلیاردو ۳۹۰ میلیون ریال می‌باشد.

او افزود: با حمایت کمیته امداد ۳۰۰طرح خوداشتغالی در زمینه فرش بافی، گلیم، تابلو فرش با دریافت تسهیلات ارزان قیمت فعالیت می‌نمایند.

انتهای پیام/ب

تولید ۵۴۳ تخته فرش و محصولات صنایع دستی توسط مددجویان کمیته امداد لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند

سعید نظری گفت: با توجه به اهمیت موضوع برای این اداره‌کل و نیز درخواست صنعتگران، این معاونت در پیگیری‌های بعمل آمده برای برقراری بیمه صنعتگران موفق شد با تمامی مشکلات موجود و تعداد بسیار زیاد متقاضی، شرایط را برای اجرای بیمه ٣٨٥ نفر از واجدان شرایط به سرانجام برساند.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: این بیمه شده‌ها در رشته‌های صنایع دستی شامل کردی‌دوزی، البسه محلی، گلیم‌بافی، کلاش‌بافی، نازک‌کاری، منبت، معرق، خراطی، مشبک، سازسازی، دف، ارغوان‌بافی و ... فعالیت دارند.

 وی بیان کرد: هنرمندان عرصه صنایع‌دستی کردستان شهره جهانی داشته و دستان هنرمند آنان آثاری را خلق می‌کند که مایه مباهات هر ایرانی است و بر ذخیره فرهنگ و هنر جهان می‌افزایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه