Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در مراسم‌ رونمایی از وب سایت موکب محرومان اظهار کرد: در گام دوم انقلاب حرکت جدی را به سمت تمدن نوین اسلامی شروع می‌کنیم که این خود مقدمه‌ای برای ظهور است.

وی با بیان اینکه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در اقتصاد مقاومتی خلاصه می‌شود که رفاه عمومی جامعه نیز در گرو تقویت تولید است، افزود: این امرباعث افزایش تولید، کاهش تورم و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خواهده شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سطح بین المللی نیز عنصر اساسی قدرت و بازدارندگی، تولید ملی است و در این جریان اشتغال محرومان، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

عبدالملکی با بیان اینکه اشتغال کار سختی است و سختی ایجاد اشتغال برای محرومان به توان دو و سختی اشتغال محرومان در مناطق محروم به توان سه است، گفت: ایران تنها کشوری است که به حوزه ایجاد اشتغال برای محرومان ورود کرده است.

وی افزود: کمیته امداد سال گذشته یک سوم اشتغال کشور را برای محرومان ایجاد کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان‌کرد: یک سوم بیکاران کشور مخاطب کمیته امداد هستند و در مجموع ۳۰ درصد بیکاران را در این نهاد داریم.

کمتر از نیم درصد منابع کل کشور در زمینه تولید و اشتغال در اختیار کمیته امداد

عبدالملکی بیان اینکه کمتر از نیم درصد منابع کل کشور در زمینه تولید و اشتغال در اختیار کمیته امداد است، تصریح کرد: بنابراین لازم است که انگیزه‌های مردمی را تقویت و آن‌ها را به این حوزه وارد کنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: موکب اشتغال محرومان، فضایی برای تجمیع خادمان مردمی است که می‌خواهند در اشتغال محرومان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: حل معضل اشتغال در گرو ایجاد قرارگاه جهادی

وی با بیان اینکه اربعین یک حرکت اساسی در شکل تمدن نوین اسلامی و مبدأ تحول اجتماعی-سیاسی حقیقی است، گفت: با راه‌اندازی وب سایت موکب اربعین سعی کردیم ادبیات خدمات رسانی جدیدی را ایجاد کنیم تا با مشارکت مردم در جهت رفع نیاز اشتغال محرومان، گام‌های اساسی برداشته شود.

عبدالملکی تصریح کرد: خدمات اربعین به دست هیچ دولتی شدنی نیست و تنها مردم هستند که می‌توانند در این زمینه خدمت‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه موکب اشتغال محروم با حمایت صندوق نوید راه اندازی شده است، گفت: صندوق نوید صندوق حمایت از صنایع دانش بنیان و فناوری است که با موسسه دانش بنیان برکت راه اندازی شده است.

عبدالملکی با بیان اینکه آدرس سایت اشتغال emokeb.ir است، تصریح کرد: دو نوع متقاضی در این سامانه ثبت نام می‌کنند که گروه اول خادمان موکب اشتغال هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تصریح کرد: خادمان موکب اشتغال در قالب اشخاص حقیقی و حقوقی در این سامانه ثبت نام و نوع خدمتی را که می‌خواهند ارائه دهند را نیز عنوان می‌کنند، همچنین در نهایت برای آن‌ها در این سایت یک پروفایل شکل خواهد گرفت.

عبدالملکی با بیان اینکه متقاضی دریافت خدمات گروه دوم ثبت‌نام کنندگان این سامانه هستند، افزود: افرادی که در این سامانه ثبت نام می‌کنند در جریان ارزیابی قرار خواهند گرفت و در نهایت بعد از تأیید به خادمان موکب اشتغال ارجاع داده خواهند شد.

وی گفت: یکی از اهداف جدی ما در این زمینه این است که فعالان حوزه اشتغال را در یک شبکه جمع‌آوری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است