Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص علت انسداد پل تازه تأسیس شده شهید نوروزی واقع در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران گفت: با توجه به اینکه شبکه داخلی معابر محدوده خیابان الف، خیابان مقدس اردبیلی و محور‌های جانبی که گنجایش حجم ترافیکی زیادی را ندارند و باز بودن این پل حجم زیادی از ترافیک بزرگراه شهید چمران را به محور‌های فرعی و دارای تقاطع زیاد در این محدوده منتقل می‌کند و احتمال قفل شدن و ایجاد گره ترافیکی در این محدوده وجود دارد، ناگزیر هستیم بار ترافیکی که در مسیر جنوب به شمال از روی پل به محدوده منتقل می‌شود را مسدود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: امضاء تفاهم نامه پلیس راهور با مسیر یاب نما

وی افزود: پل شهید نوروزی بعدازظهرها برای ۳ تا ۴ ساعت و همچنین از ساعت ۱۵-۱۶ تا ۲۰ شب به دلیل اینکه بار ترافیکی بتواند در محدوده بزرگراه چمران، خیابان الف و یمن گردش کند و به یک باره وارد این محدوده‌ها نشود، مسدود می‌شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پل تازه تأسیس شهید نوروزی در طول شبانه روز باز است و تردد در آن انجام می‌شود.

سرهنگ رازقی بیان کرد: ناگزیر هستیم بعداز ظهر‌ها به علت اینکه مشکل به وجود نیاید، به مدت ۲ تا ۳ ساعت پل را مسدود کنیم.

انتهای پیام/

توضیحات پلیس راهور درباره علت انسداد پل تازه تأسیس شهید نوروزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد