Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از اجرای هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در سطح استان از ابتدای سال 98 خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح گفت: تاکنون 2 هزار کیلومتر خطوط انتقال گاز و 17 هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که از این میزان، هزار کیلومتر مربوط به نیمه نخست سال 98 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به افزایش سرعت توسعه شبکه گازرسانی در استان کرمان، اظهار کرد: کرمان دارای هشت هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و 9 هزار کیلومتر شبکه روستایی است. تاکنون 53 شهر و یک هزار و 174 روستا در این استان زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته و در مجموع 636 هزار مشترک در سطح استان جذب شده‌اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با تاکید بر اینکه در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و رضایت‌مندی مشترکین نیز به‌طور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد، ادامه داد: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در توسعه گازرسانی، میزان برخورداری خانوارهای شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی در حال افزایش است، اکنون طرح گازرسانی به 422 روستا و 17 شهر نیز در دست اجرا و 135 روستا نیز در مرحله انتخاب پیمانکار اجرایی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام طرح‌های آبرسانی در سال جاری، بیش از یک هزار خانوار روستایی شهرستان شاهین دژ از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، محمد اشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل آب‌رسانی به مجتمع دو روستایی هاچاسو و هولاسو و روستای فتح‌آباد شهرستان شاهین‌دژ است، اظهار کرد: آب‌رسانی به مجتمع هاچاسو و هولاسو در حال حاضر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن در صورت تخصیص اعتبارات به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح حفر یک حلقه چاه، ۱۱ کیلومتر خط انتقال، ۲۲.۸ کیلومتر شبکه توزیع و ۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام این طرح ۹۲۰ خانوار روستایی ساکن در این مجتمع از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

اشرفی همچنین از اجرای طرح آب‌رسانی به روستای فتح‌آباد شاهین‌دژ نیز خبر داد و تصریح کرد: این طرح در حال حاضر از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با اتمام آن ۱۲۱ خانوار ساکن در آن از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

وی گفت: در اجرای این طرح ۸۰۰ متر خط انتقال، ۲.۹ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب پیش‌بینی شده است.

کد خبر 751267

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان