Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:08:33 GMT

منافع ملی را بر منافع تیمی ترجیح دادیم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۶۴۱

منافع ملی را بر منافع تیمی ترجیح دادیم

مجید خدایی روز دوشنبه پیش از مسابقه تیم خود با تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد قرار بر این بود که کشتی گیران تیم ملی امید به منظور حضور پر قدرت در مسابقات جهانی طی هفته نخست همراه با تیم خود نباشند.

وی اظهار داشت: با درخواست مسئولان برخی تیم های حاضر در لیگ برتر، تیم های حاضر مجاز به استفاده از کشتی گیران امید خود شدند و با توجه به اینکه کشتی گیران امید باید چند کیلو وزن کم کنند و همچنین شکست در مسابقات لیگ برتر بر روحیه آنان اثر می گذارد ما از سه کشتی گیر امید خود در تیم ملی چشم پوشی کردیم و هر چند مسابقه مهمی با تیم دانشگاه آزاد اسلامی داریم اما از امیدهای خود استفاده نمی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت تیم دانشگاه آزاد اسلامی هم گفت: این تیم ۲ کشتی گیر خارجی دارد و از بازیکنان امید خود نیز در هفته نخست استفاده می کند اما تیم ما هم آماده و سرحال است و برای شروع مقتدرانه پا به لیگ برتر می گذاریم. با این وجود پیروزی را به هر قیمتی نمی خواهیم و منافع ملی بر منافع تیمی ما برتری دارد.

تیم کشتی آزاد "تا ثبت جهانی توس" در هفته نخست مسابقات لیگ برتر کشتی روز ۲۳ مهر ماه با تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی در تهران دیدار می کند. این تیم پیش از این با نام تیم هیات کشتی خراسان رضوی فعالیت می کرد که در مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته یک کشور تیم نکای مازندران را شکست داد و راهی لیگ برتر کشتی آزاد شد.

تیم "تا ثبت جهانی توس" با علی ابراهیمی، ابوالفضل حاجی پور، جبرئیل حسن اف کاپیتان تیم ملی کشور آذربایجان، دانیال حجتی، جواد حمیدی، ایمان رحمانی زاده، یونس سرمستی، جعفر شمس ناتری، علیرضا کریمی، امیر حسین متقی، امیر حسین مقصودی، اسماعیل محمودی، میثم مصطفی جوکار، محمد نامجو مطلق، اسماعیل نجاتیان، مصطفی نجفی، محمد نخودی، حسن یزدانی، محمد مهدی یگانه جعفری به عنوان کشتی گیر و سرمربیگری مجید خدایی و مربیگری حسین رنگرز و قاسم فیلابی در لیگ برتر حضور دارد.

۷۵۰۷/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد لیگ برتر کشتی ورزش کشتی آزاد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو ایران شکست

تیم ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2017 در رده هشتم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران در بخش تیمی 2008 بود که در بازی‌های آسیایی هانگژو برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 9 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس