Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شرکت پالایش نفت تهران، با هدف افزایش بهره‌وری و ضریب ایمنی واحد‌های پالایشی، تعمیرات اساسی واحد‌های تقطیر در اتمسفریک، خلاء، تهیه روغن، گاز مایع و مراکس شمالی و TOTAL SHUTDOWN پالایشگاه شمالی این شرکت با رعایت الزام‌های ایمنی آغاز شد.

مدت زمان لازم برای انجام این دوره از تعمیرات اساسی که از روز شنبه (۲۰ مهرماه) آغاز شد، ۳۱ روز کاری تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعویض رفرکتوری دیواره کوره ۲ H-۱۵۱ از حالت سیمان به حالت سرامیک فایبر جهت کاهش اتلاف حرارتی، گاز مصرفی، افزایش بازده کوره و همچنین نصب پمپ‌های جدید ۲ P-۱۵۵ و فن هوایی ۲ E-۱۹۳ و ۲ E-۳۱۴ برای بهینه سازی فرآیند از مهم‌ترین اقدام‌های این تعمیرات اساسی است.

بیشتر بخوانید:برنامه تعمیرات اساسی پالایشگاه‎ها لغو نشده است

همزمان با انجام تعمیرات اساسی واحد تقطیر شمالی، همه پالایشگاه شمالی و بخشی از پالایشگاه جنوبی برای رفع مشکلات ارتباطی بین واحد‌های پالایشگاه و انجام اقدام‌های اصلاحی روی مسیر مشعل از روز جمعه (۲۶ مهرماه) به مدت هشت روز از سرویس خارج خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امیدی گفت: یکی از اقدامات اساسی در این هفته، ارزیابی کارگران نمونه است که از دهم مهر تا یکم آذر سال گذشته ۴۴۰ کارگر، ۵۹ گروه کار و ۱۲۱ واحد در سامانه امتنان ثبت‌نام کرده‌اند و ۱۰۸ بازدید میدانی توسط کمیته ارزیابی صورت گرفته است. 
او عنوان کرد: در این هفته بر اساس ارزیابی صورت گرفته در سال جاری هشت واحد نمونه، سه کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر، تجلیل می‌شوند، در سنوات گذشته کارگر نخبه ملی نداشتیم، اما امسال یک کارگر نخبه ملی و واحد نمونه ملی از استان مرکزی انتخاب شده است. 
مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه جمعیت شاغل استان مرکزی در حال افزیش و نرخ بیکاری نیز در حال کاهش است گفت: نرخ بیکاری استان از ۷.۸ درصد در سال ۱۴۰۰ به هفت درصد در سال ۱۴۰۲ رسید.
امیدی افزود: طرح «یسنا» به طور آزمایشی برای ۸ استان در حال اجرا است، اما هنوز در استان مرکزی اجرا نشده است. 
او در خصوص طرح فجرانه با اشاره به اینکه این ماه آخرین مرحله این طرح اجرا می‌شود گفت: این طرح قطعا جایگزینی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد