Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی عصر امروز، بیانیه نمایندگان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت دستگیری روح‌الله زم را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«خدای قادر متعال را شاکریم که در آستانه وقوع بزرگترین حماسه جهان اسلام و جلوه‌گری پرشکوه‌ترین مراسم عاشورایی و اربعین ماندگار حسینی، بار دیگر حماسه محیرالعقول توسط فرزندان سبزپوش ملت و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و امنیتی رقم خورد و یکی از مهم‌ترین شبکه‌های نفوذ و براندازی که با حمایت‌های مادی و معنوی نظام سلطه و پشتیبانی‌های پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی قدرت‌های شیطانی راه‌اندازی و اداره می‌شد و به تشویش اذهان عمومی شبهه‌افکنی، دروغ‌پردازی و هجوم به ارزش‌ها، اصول، آرمان‌ها و باورهای اخلاقی و دینی مردم و جوانان فعالیت گسترده چند ساله داشت، با دستگیری سرشبکه اصلی آن که با وطن‌فروشی مجری اهداف شوم بیگانگان شده بود، متلاشی و نابود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراتب تقدیر و تشکر عمیق خود را از این پاسداران حریم ولایت و ملت اعلام می‌کنیم و یقین داریم که ملت ما شاهد استمرار این پیروزی‌ها در پرتوی مجاهدت‌های مخلصانه این عزیزان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود».

گفتنی است این بیانیه به امضای همه نمایندگان حاضر در جلسه علنی مجلس رسیده است.

کد خبر 4746735 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: روح الله زم احمد امیرآبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی حسن روحانی اربعین 98 ایران اربعین حسینی هیئت دولت علی لاریجانی محمدجواد ظریف شورای نگهبان انقلاب اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در این دیدار اظهار کرد: امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی حاصل فداکاری و رشادت مجموعه عظیم و قدرتمند سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است.

محمد حاتمی همچنین گزارشی از فعالیت‌های شاخص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه، مجموعه فعالیت‌ها در مرکز رشد، مرکز تخصصی طب ورزشی و رشته دایر ارائه کرد و افزود: براساس نیاز جامعه جوانان در شهرستان می‌توانیم رشته‌های مهارتی مورد تقاضای منطقه را در این دانشگاه دایر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه هم در این دیدار با اشاره به موقعیت مهم دانشگاهیان در شناخت، تبیین مسائل سیاسی و فرهنگی، از تلاش دانشگاهیان در همراهی برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی قدردانی کرد.

علی یعقوبیان متذکر شد: شهید مطهری الگویی برای استادان و جوانان است؛ چراکه با شجاعت و غیرت دینی برخورد منطقی با مخالفان نظام داشت.

وی مطرح کرد: در بیشتر کشور‌ها پارامتر‌های قدرت و ارزش جامعه را نیروی نظامی و نیرو‌های متخصص می‌دانند که توسط استادان و معلمین نیروی انسانی متعهد و متخصص پرورش داده می‌شوند؛ چراکه آینده کشور در گرو تربیت چنین نسلی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه بر ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار ماهر و سروان ارمی هم ضمن تبریک هفته معلم، تعلیم و تربیت را بسیار مهم حساس و حیاتی عنوان کردند و افزودند: باید استادان با ایجاد روحیه امیدآفرینی و از بین بردن یأس و ناامیدی، مسیر روشن و امید به آینده و دانایی را تقویت کنند.

سرهنگ ماهر گلزار پنج شهید گمنام در دانشگاه را منشأ و مأمنی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرستان تربت‌حیدریه برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)