Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پایان دیدار پرسپولیس - صنعت نفت در هفته سوم لیگ برتر فوتبال که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، یک کودک 6 ساله که فرزند یکی از دکه داران ورزشگاه بوده در اثر تماس با داربست فلزی دچار برق‌گرفتگی شده و پیش از رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی فوت کرد.

دادگاه پرونده فوت این کودک 6 ساله در جدیدترین بررسی‌ها به این نتیجه رسید که پیمانکار داربست در این فاجعه نقشی نداشته و در واقع بخشی از تقصیرها به گردن پیمانکار برق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمانکار داربست در دفاعیه خود ادعا داشت مشکل از برق بوده و چرا باید سیم‌های تیر برق بدون محافظ آزاد می‌ماند تا اتصالی کند؟ که دادگاه پس از این ادعاها، تصمیم به تبرئه پیمانکار داربست گرفت و در رأی اولیه، پیمانکار برق 50 درصد مقصر معرفی شد.

همچنین ورزشگاه آزادی هم 50 درصد مقصر این پرونده شناخته شد؛ این درحالی است که پیمانکار برق به رأی صادره اعتراض کرده اما جالب اینجاست ورزشگاه آزادی تقصیر خود را به طور کامل پذیرفته و اعتراضی نداشته است.

منبع: ایلنا       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود
  • کلید اولیه کنکور ۱۴۰۳ سه شنبه منتشر می شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود