Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@18:56:33 GMT

تقدیر شمخانی از سپاه با انتشار یک دلنوشته

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۱۱۹۷

تقدیر شمخانی از سپاه با انتشار یک دلنوشته

دیبر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی به بهانه ضربه مقتدرانه سپاه به شبکه ضدانقلاب خارج‌نشین، از نقش بی‌مانند سپاه در دفاع از آرمان‌ها و کیان کشور تقدیر کرد. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران به بهانه ضربه مقتدرانه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شبکه ضدانقلاب خارج نشین، در دلنوشته‌ای به تقدیر از نقش بی‌بدیل سپاه در دفاع از آرمان‌ها و کیان کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریابان شمخانی در این دلنوشته اظهار داشت:

1-از لحظه ای که با هم رزمان ومجاهدان با اخلاص «حاضر و ناظر» عهد بستیم که پاسدار انقلاب آن پیر سفر کرده باشیم از «خود» نگفتن و به «خدا» سپردن، آئینمان بوده است.

2- هرگز از عظمت ایثار و مجاهدت لشکر پاک باخته ای که یا در مسیر خدمت رسانی به مردم است و یا در حال مبارزه با دشمنان مردم، نگفته ایم که بیان آن را خلاف فتوت و خدمتگذاری بی منت به ولی نعمتانمان می دانیم.

3- ما نگفته ایم و نمی گوییم اما مرزهای امن کشور،وحشت ضدانقلاب و معاندین، روستاهای دور افتاده و محرومیت زدایی، سدهای پراب ،پالایشگاههای پیشرفته، اتوبانهای طولانی و پلهای عظیم و هزاران برگ خدمتی که در حوزه های نظامی و امنیتی وسیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به رنگ سبز و سرخ پاسداری مزین است حرفهای گفتنی فراوان دارد که طنین آن نه بر گوشها که بر دل و جان مردم قدر شناس ایران نشسته است.

4- انتشار خبر دستگیری اعجاب اور یک عنصر پلید و معاند توسط سپاهیان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه بدون شک نمادغیر قابل انکار اقتدار اطلاعاتی کشور و زبونی و ضعف سرویسهای اطلاعاتی حریف و شایسته قدردانی و سپاس فراوان است اما به رسم و آیین پاسداری باز هم از خود نمی گوییم و با خدا نجوا می کنیم.

5- در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در کوران نقش افرینی بی بدیل سپاه در دفاع از آرمانها و کیان کشور، هیچگاه به اندازه روزهای پر رمز و راز کنونی متوجه عمق و جوهره کلام جاودان پیر فرزانه انقلاب نشدم که فرمود: «اگر سپاه نبود،کشورهم نبود.»

ضربه سهمگین سپاه پاسداران به سرویس‌های اطلاعاتی دشمن/ روح‌الله زم بازداشت شد

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دریابان شمخانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دریابان شمخانی دریابان شمخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • روایت امام جمعه تهران از حمله سپاه به اسرائیل
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه