Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:18:45 GMT

سفر اشکان دژاگه به آلمان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۱۲۶۷

سفر اشکان دژاگه به آلمان

اشکان دژاگه، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور تبریز راهی آلمان شد. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اشکان دژاگه که به دلیل مصدومیت دو بازی تیم ملی برابر کامبوج و بحرین را از دست داد، برای تسریع در بهبود مصدومیتش و انجام فیزیوتراپی راهی کشور آلمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان بازگشت دژاگه هنوز به صورت قطعی مشخص نیست و حضور این بازیکن در بازی هفته هفتم برابر نساجی هم که 29 مهر ماه برگزار خواهد شد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال دژاگه در تلاش است تا هر چه سریع‌تر به میادین بازگشته و تیمش را در بازی‌های لیگ برتر ایران همراهی کند.

کاراندیش: شکایت ذوب‌آهن نه تنها تراکتور بلکه روبین‌کازان و شکاری را هم تهدید نمی‌کند/ بازی نکردن او فقط تصمیم سرمربی است!

 

دیدار تراکتور تبریز مقابل نساجی مازندران در چارچوب هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 روز دوشنبه 29 مهر ماه 98 در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اشکان دژاگه مصطفی دنیزلی تراکتور تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشکان دژاگه مصطفی دنیزلی تراکتور تبریز اشکان دژاگه مصطفی دنیزلی تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد