Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران با اشاره به لزوم دقت جهت مقابله با تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز اظهار داشت: هوشیاری و استفاده از ابزارهای نظارتی جهت مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز به ویژه در مراحل اولیه ضروری است.

محسنی بندپی گفت: نقشه جامع و تفضیلی شهرها در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه و توسط نرم افزارها تغییرات ثبت می شود تا روند ساخت و سازها گزارش و با عاملین برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید تدابیر پیشگیرانه اندیشیده شود تا قبل از ساخت و ساز غیرمجاز جلوی آن گرفته شود گفت: این کار باید قبل از اینکه مالک سقف زده و اثاثیه را چیده صورت بگیرد و نسبت به تخریب آن اقدام کنیم و مامور و قاضی نیز آن زمان در شرایط خاصی قرار می‌گیرند و ما باید در این خصوص پیشگیری را اولویت خودمان قرار دهیم چرا که ما امروز به علم روز دنیا متصل هستیم و حتی می‌توانیم پهپادها را نیز رصد کنیم ولی آیا نمی‌توانیم رصد کنیم کجا تغییر کاربری اتفاق افتاده است؟

محسنی‌بندپی ادامه داد: بحث نظارت و سیاست گذاری با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران است و نباید پیمانکار و مشاور را با مجموعه شهرداری گره زد بلکه باید مکانیزمی را طراحی کنیم که بر اساس آن پیش برویم و مدیریت لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به گزارش اداره راه و شهرسازی بیان داشت: نقشه جامع و تفصیلی شهرهای ۴۳ گانه ارائه شده و با توجه به اینکه ۸ دهم درصد خاک کشور در استان تهران و ۱۷ درصد جمعیت را داریم لزوم مراقبت و حفاظت از حوزه سرزمینی ضروری است.
استاندار تهران همچنین تاکید کرد: با توجه به محدودیت منابع مقرر شد تا شهرداری ها نسبت به مشارکت در تهیه نقشه های جامع و تفضیلی اقدام کنند تا سریع تر نقشه شهرها تهیه و نظارت ها تقویت شود.

کد خبر 4746851

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی ساخت و ساز غیرمجاز اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای بختیاری زاده مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران گفت: ۱۰ بازار میوه و تره بار جدید در تهران افتتاح می‌شود و قصد داریم تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار دیگر در تهران احداث کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان