Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابازاده از وضعیت موجود در ورزش استان آذربایجان شرقی راضی نیست.

طرفداری- مالک باشگاه علم و ادب تبریز با انتقاد از وضعیت این باشگاه اعلام کرد که نمی‌دانیم برخی‌ها از باخت تیم ما چه سودی می‌برند.

به گزارش تسنیم، اسماعیل بابازاده، مالک باشگاه علم و ادب شهرداری تبریز اظهار داشت:

به نظر می‌رسد برخی از ماندن تیم در استان آذربایجان شرقی خیلی ناراحتند و به همین خاطر هر روز به دنبال اذیت کردن من و باشگاهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

خروج تیم فوتبال ماشین‌سازی از استان در سال گذشته و همچنین تیم والیبال شهرداری تبریز در شرایط کنونی، نشان می‌دهد که بنده برخلاف نظر بعضی از دوستان عمل کرده‌ام و به همین خاطر به شدت ما را اذیت می‌کنند.

مالک باشگاه علم و ادب با اشاره به اینکه تبریز شهری صنعتی بوده و با وجود کارخانجات و شرکت‌های بزرگ در استان هیچ‌کس تمایلی برای تیمداری ندارد گفت:

به دلیل مشکل تراشی و آزار و اذیت‌هایی که برای بخش خصوصی به وجود می‌آید، هیچ‌کس حاضر نمی‌شود برای ورزش استان هزینه کند.

بابازاده از سکوت پیشکسوتان استان در مقابل این نوع رفتارها با تیم علم و ادب گلایه کرد و یادآور شد:

اگر ما پا پیش نمی‌گذاشتیم تیم فوتبال شهرداری هم مثل والیبال به استانی دیگر واگذار می‌شد. پس چرا پیشکسوتان در مقابل کارشکنی‌های برخی از مسئولان واکنشی نشان نمی‌دهند. پیشنهاد می‌کنم به جای مصاحبه و انتقاد کردن در فضای مجازی، دست به اقدامی بزنند، قدرت‌شان را روی هم بگذارند و اجازه ندهند برخی‌ها با خروج تیم به اهدافشان برسند.

وی در رابطه با اینکه هیئت فوتبال استان از ارسال مبایعه‌نامه به فدراسیون امتناع کرده و نمی‌گذارد انتقال امتیاز تیم فوتبال علم و ادب صورت بگیرد، عنوان کرد:

نامه‌ای را به فدراسیون ارسال و صراحتاً اعلام کردیم که اگر این هفته تغییر نام صورت نگیرد در ادامه مسابقات حاضر نخواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه علم و ادب تبریز افزود:

علیرغم اینکه هشت هفته از خرید تیم می‌گذرد و بیش از یک میلیارد تومان برای آن هزینه شده، به دلیل اینکه تغییر نام صورت نگرفته و لیست تیم از بازیکنان سال گذشته شهرداری پُر بوده، نه اجازه اضافه کردن بازیکن داریم و نه می‌توانیم از بازیکنان امیدمان استفاده کنیم. به همین دلیل تیم هر هفته با شکست بدرقه می‌شود. نمی‌دانیم برخی‌ها از باخت تیم چه سودی می‌برند که نمی‌گذارند این مشکلات حل شود. اگر حفظ تیم در استان آقایان را اذیت می‌کند، ما این هفته بازی نمی‌کنیم که به آرزوی دیرینه‌شان برسند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدوارم تا پایان دولت خبرهای خوبی در حوزه راه بشنویم.  

مالک رحمتی امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از قطعه ششم آزادراه تبریز-ارومیه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قرارداد قطعات سوم و پنجم آزادراه راه تبریز- ارومیه آماده شده و نیازمند دستور وزیر محترم راه است.

 وی ادامه داد: بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این طرح اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: همچنین از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه نیز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی باید به این طرح اختصاص یابد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شده است. سال قبل نیز سازمان برنامه و بودجه قول داد ۲۰۰ میلیارد تومان بدهد که هنوز محقق نشده است. 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه سفر استانی رییس جمهور ۱۵ هزار تن قیر هم باید به طرح اختصاص یابد که با ۸۰۰۰ تن نیز مشکل‌شان حل می‌شود. 

به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی امروز به همراه استاندار آذربایجان شرقی با حضور میدانی در قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه در جریان پیشرفت کار آن قرار گرفتند.

در این بازدید اعلام شد قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه ۲۸ کیلومتر طول دارد که قرار است با ۷۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ساخته شود.

قرار است ۱۶ کیلومتر از قطعه ششم آزادراه امسال افتتاح شود که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

کل ۲۸ کیلومتر قطعه ششم آزادراه نیز تا پایان سال ۱۴۰۵ تکمیل و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز