Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مهدوی با تشکر از نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها در حفظ امنیت زائران اربعین حسینی گفت: زائران در مسیر نجف تا کربلا یک ختم قرآن انجام دهند و آن را به ائمه معصومان(ع) هدیه کنند و کسانی که اهل علم هستند در زمان استراحت مباحث علمی انجام دهند.

آیت الله «سید ابوالحسن مهدوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به نقش نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب تا کنون گفت: نیروی انتظامی از جمله دستگاه های موفق به شمار می آید و مقام معظم رهبری نیز بارها رضایت خود را در دیدار با فرماندهان این نیرو ابراز داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افزایش تعداد زائرین اربعین حسینی خاطر نشان کرد: یکی از صحنه های موفقیت نیروی انتظامی،‌ حفظ امنیت مراسم پیاده روی اربعین است که با تلاش نیروهای ناجا امسال شاهد افزایش 2 برابری زائرین بوده ایم.

 

آیت الله مهدوی گفت: نیروی انتظامی امسال نیز علی رغم اینکه تعداد زائران اربعین 2 برابر سال گذشته شده، توانسته است چهره پلیس محبوب و مردمی را به نمایش بگذارد.

 

وی با اشاره به تدبیر موفق نیروی انتظامی در صدور گذرنامه های موقت ویژه اربعین گفت: امسال علاوه بر تسهیل در صدور گذرنامه، برای خدمت رسانی به زائرین در پایانه های مرزی نیز تدابیر مناسبی اتخاذ شده و لازم می دانم از طرف مردم از این نیروی مخلص و ولایی تشکر کنم.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با توصیه صبر، نظم و همکاری با ماموران نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی به زائران اربعین حسینی تاکید کرد: زائران در این سفر نماینده جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند و باید چهره ای از شأن زائر ایرانی را به نمایش بگذارند.

 

وی با اشاره به مدیرت زمان سفر خطاب به زائران ایرانی گفت: با انتخاب زمان و مکان سفر و انتخاب مسیرهایی که از جمعیت کمتری برخوردار هستند،‌ سفر خود را مدیریت کنید تا کمتر اذیت شده و با رعایت حال دیگر زائران و محدودیت امکانات در کشور عراق پس از زیارت به موطن خود برگردید.

 

آیت الله مهدوی با اشاره به انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی در طول مسیر پیاده روی گفت: توصیه دیگری که به برادران و خواهران عزیز دارم این است که اگر از گوشی هوشمند استفاده می کنند، قرآن کریم را بر روی آن نصب کرده و در مسیر نجف تا کربلا یک ختم قرآن انجام دهند و آن را به ائمه معصومان (ع) هدیه کنند و آن هایی که اهل علم هستند در زمان های استراحت مباحث علمی انجام دهند و این فرصت گران بها را قدر بدانند و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

 

 

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه شیراز موکب اربعین پیاده روی اربعین حسینی زائران اربعین حسینی عملکرد ناجا پیاده روی اربعین ناجا نظم و امنیت اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت، روز معلم و شوراها، آغاز روز ایمنی و حمل و نقل، در جاده سلامت به مقصد بوستان بش قارداش برگزار شد. 

این همایش فرهنگی و ورزشی که با استقبال خوب مردم هم همراه بود، یک حاشیه هم داشت که باعث گلایه های بسیاری از شرکت کنندگان شد و آن هم، گل و لای و چسبناک شدن مسیر به سبب بارش های رگباری و غیرمنتظره شب گذشته بود. 

هرچند مطابق پیش بینی های هواشناسی، بارش ها ملاحظه شده بود و به گفته شهرداری، مسیر هم تیغ زده و سه چهار نوبت هم روز قبل بازدید شده بود، این شرایط، دلخواه شهروندان نبود.

عده ای از نوجوانان هم که با دوچرخه آمده بودند، در ادامه دادن مسیر دچار مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین