Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@03:32:19 GMT

تیم فوتبال ساحلی ایران به نیمه‌نهایی رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۲۰۰۴

تیم فوتبال ساحلی ایران به نیمه‌نهایی رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و پاراگوئه از ساعت ۱۷ در ساحل کاتارای قطر برگزار شد که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی 5 بر 4 مقابل پاراگوئه به مرحله نیمه نهایی مسابقات ساحلی جهان صعود کردند.

ساحلی‌بازان کشورمان برای صعود از گروه خود نیاز به پیروزی در وقت قانونی یا اضافه داشتند تا با کسب حداقل ۲ امتیاز به عنوان تیم برتر گروه سوم مسابقت راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقت نخست این دیدار متعادل پیش رفت، اگرچه بیشتر مالکیت توپ در اختیار ایران بود. در دقیقه ۳ مسابقه محمدعلی مختاری موفق شد با ضربه سر گل نخست ایران را به ثمر برساند. در ادامه اما روی خطایی که مدافع کشورمان روی بازیکن حریف انجام داد، از سوی داور اعلام خطای پنالتی شد و گل تساوی برای پاراگوئه بدست آمد.

در دقایق ابتدایی از وقت دوم مسابقه شوت محکم محمد احمدزاده به تیرک دروازه برخورد کرد. یک دقیقه پس از آن، بازیکن حریف خطای شدیدی روی احمدزاده انجام داد و کاپیتان ایران به بیرون از زمین انتقال پیدا کرد. در ادامه ضربه قیچی برگردان محمد معصومی‌زاده که در چارچوب دروازه قرار داشت، با دفع اشتباه مدافع حریف وارد دروازه پاراگوئه شد. دقایقی بعد نیز خطای پنالتی دیگری روی بازیکنان پاراگوئه انجام ‌شد و با تبدیل شدن آن به گل ، دو تیم به تساوی‌ ۲ بر ۲ رسیدند.

گل سوم ایران نیز روی شوت مهدی شیرمحمدی از روی خطای اعلام شده وارد دروازه پاراگوئه شد.

در این وقت از مسابقه حمید بهزادپور چند دفع توپ تماشایی انجام داد.

داور مسابقه بازهم یک پنالتی دیگر و البته کاملا مشکوک به نفع پاراگوئه اعلام کرد و گل سوم پاراگوئه نیز به این شکل صورت گرفت.

وقت سوم این دیدار در حالی به پایان رسید که این دیدار با نتیجه 5 بر 4 و با درخشش حمید بهزاد پور به پایان رسید.

گلهای تایم سوم را محمد معصومی زاده و حمید بهزاد پور( دروازبان تیم ) به ثمر رساند.

فردا ( سه شنبه 23 مهر ماه) تیم ایران با یکی از تیم های روسیه یا ژاپن به رقابت خواهد پرداخت.

256 43

کد خبر 1310708

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال ساحلی ترکیه سوریه کردهای سوریه اربعین پیاده روی اربعین حسن روحانی ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران دونالد ترامپ سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب بهترین‌های ورزش ایران

مراسم قهرمان ایران با معرفی نفرات و تیم‌های برگزیده، در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی 

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

ادامه دارد . . .

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی