Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:50:50 GMT

‌پیروزی تیم فوتبال امید ایران برابر استرالیا

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۳۰۹۵

‌پیروزی تیم فوتبال امید ایران برابر استرالیا

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال امید از ساعت ١٨:١٥ در زمین باشگاه الدحیل قطر برابر استرالیا قرار گرفت.

امیدها از ابتدای بازی تیم برتر میدان بودند و موفق به ایجاد موقعیت های مناسبی روی دروازه حریف شدند. در دقیقه ٥ رضا جبیره با نفوذ از دفاع چپ در یک موقعیت ایده آل علی شجاعی را صاحب توپ کرد تا شاگردان استیلی با یک گل از حریف خود پیش بیافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه استرالیا به دنبال جبران نتیجه بود که معراج اسماعیلی موفق به مهار شوت بازیکن این تیم شد.

بازی هوشمندانه امیدهای ایران در دقیقه ٢٥ برای دومین بار خط دفاع استرالیا را تسلیم کرد و اینبار عارف آغاسی موفق به گشودن دروازه با یک ضربه سر دقیق شد.

با توجه به گرمای هوا داور مسابقه در دقیقه ٣٠ درخواست وقت استراحت کرد.

استرالیا در دقایق پایانی به دنبال جبران گل های خورده بود اما نتوانست از مدافعان ایران عبور کند و نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید. در دقیقه پایانی این نیمه داور مسابقه یک پنالتی مسلم روی امیر روستایی را نادیده گرفت.

در نیمه دوم استرالیا به دنبال جبران نتیجه بود و با پنالتی دقیقه ٤٧ یکی از گل های خورده را جبران کرد.

در ادامه با وجود حملات استرالیا این تیم موفق به ایجاد موقعیت جدی نشد اما بازیکنان ایران روی ضد حملات بارها خطرساز ظاهر شدند و فرصت های مناسبی برای ثبت گل های بیشتر داشتند. در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود ایران تمام شد.

کد خبر 4746955

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال امید ایران تیم فوتبال الدحیل قطر استرالیا مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی آزاد مارک ویلموتس کشتی فرنگی تیم گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد

به گزارش “ورزش سه”،  بازی نهایی ای اف سی کاپ در حالی بین الاحد لبنان و سنترال کاست استرالیا برگزار شد که بازی در استادیوم سلطان قابوس مسقط به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شد.

این بازی تقابل بین برترین تیمهای لیگ استرالیا و لبنان بود که به فینال رسیده و مقابل هم صف آرایی می‌کردند.

باوجود نمایش یک طرفه سنترال کاست، این تیم در گلزنی ناکام بود و تا دقیقه ۸۴ نتوانست دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه هدایت این تیم برعهده مارک جکسون، مربی پیشین لیدز یونایتد و دستیار مارچلو بیلسای آرژانتینی بود که  حالا تیمش را در استانه یک موفقیت بزرگ قرار داده بود.

سرانجام تیم سنترال کاست در دقیقه ۸۴ و روی یک شوت دقیق آلو کول توانستند دروازه تیم لبنانی را باز کنند و با حفظ نتیجه تا پایان بازی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

این در حالی است که در خط حمله تیم لبنانی لی اروین مهاجم  سابق تیم تراکتور نیز حضور داشت.

از فصل آینده ای اف سی کاپ به جام درجه سوم آسیا تبدیل خواهد شد و لیگ قهرمانان آسیا جای این رقابت‌ها را خواهد گرفت که ایران نیز یک نماینده در آن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند