Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری ملت ولایتمدار و باغیرت ایران را پیشگام این حرکت عظیم معرفی کرد و گفت: مردم غیور ایران با پرچم‌داری این حرکت عظیم، پرچم انتقام را به دست انتقام‌گیر حقیقی خواهند رساند. ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

سید هاشم بطحائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهداف و ظرفیت‌های راهپیمایی روز اربعین اظهار داشت: کینه دیرینه بنی‌امیه از آغاز با شرارت در برنامه‌های پیغمبر (ص) فروکش نکرد و با حادثه دل‌خراش واقعه عاشورا، داغی جان‌سوز بر دل بشریت نهاد آن‌ها خواهان خاموشی مشعل حقیقت بودند اما با عنایت خداوند متعال حق به جریان می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجلس خبرگان رهبری مهم‌ترین پیام راهپیمایی روز اربعین را تکرار واژه قرآنی ماندگاری و ابقاء حق و فنای باطل دانست و تصریح کرد: شعاع این حرکت الهی که به عشق اباعبدالله(ع)ایجادشده، معطوف به قشر و منطقه و مذهب خاصی نبوده و نیست بلکه نورانیتی بین‌المللی بوده است.

وی ملت ولایتمدار و باغیرت ایران را پیشگام و پرچم‌دار این حرکت عظیم معرفی کرد و افزود: اربعین به‌عنوان کلاس درسی پنددهنده حقیقتی است ماندنی که عده‌ای را بر آن داشته تا با تکیه‌بر عشق حسین بن علی که فدای حق و دیانت شد به خدمت‌رسانی خالصانه به زائران آن حضرت بپردازند.

اخبار اربعین 98|حضور عاشورایی ‌دانشگاه آزاد خوزستان در خدمات‌رسانی به زائران اربعیناخبار اربعین 98|پذیرایی از 22 هزار زائر اربعین در موکب اوقاف بوشهراخبار اربعین98| زیارت به نیابت از شهدا؛ گام به‌گام تا کربلا با یاد شهدا + تصاویر ‌

استاد حوزه و دانشگاه این حرکت وحدت‌آفرین را محدود به پیروان مکتب امامت و ولایت ندانست و یادآور شد: یکی از دستاوردهای بابرکت راهپیمایی اربعین، وحدت بین تمامی انسان‌هاست که جاذبه مذهب آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کرده و در اصل تمام بشریت از یک خانواده و برادر یکدیگرند.

وی در پایان افزود: حال که همه دنیا باوجود تفاوت‌های ملی و مذهبی، عشق حسین بن علی را برگزیده و حول این محور وحدت همگام شده‌اند امیدواریم پالایش جامعه و ریزش کسانی که خواهان رویش نبوده و تاب این همگامی را ندارند شاهد باشیم.

انتهای پیام/ز

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)

دیگر خبرها

  • مشاهده تشی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز (فیلم)
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند