Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@02:47:35 GMT

زمان اهدای کفش طلا لیونل مسی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۳۴۷۸

زمان اهدای کفش طلا لیونل مسی مشخص شد

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا کفش ورزشی طلای اروپا را روز چهارشنبه ۱۶ اوکتبر دریافت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اگرچه فصل گذشته برای لیونل مسی چندان شیرین نبود و به جز فتح لالیگا، او و بارسلونا دوباره در لیگ قهرمانان ناکام مانده و در فینال کوپا دل ری نیز مغلوب والنسیا شدند، اما ستاره آرژانتینی از منظر فردی فصل فوق العاده ای را سپری کرد و عنوان بهترین گلزن اروپا را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی تا به حال شش بار و در سه سال گذشته به طور متوالی برنده جایزه کفش طلای اروپا شده و از این نظر هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال همانند او به چنین رکوردی دست نیافته است. در واقع در هر چهار فصل اخیر برنده کفش طلا متعلق به بارسلونا بوده و پیش از هت تریک لیونل مسی نیز لوییس سوارز در فصل 16-2015 صاحب این عنوان شده بود.

حالا قرار است این جایزه به طور رسمی و در روز چهارشنبه در مراسمی در شهر بارسلون به لیونل مسی اعطا شود. مسی که در اردوی اخیر تیم ملی آرژانتین حضور نداشته، در تعطیلات بازی های ملی در بارسلون بوده و تلاش کرد حداکثر آمادگی ممکن برای ادامه فصل را بدست آورد. کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن و فابیو کوالیارلا از سمپدوریا در کورس سال گذشته برای کسب کفش طلای اروپا در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیونل مسی لیگ قهرمانان اروپا کفش طلای اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز سه شنبه  ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران درحالی در روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود که طی23 جلسه حراج شمش در این مرکز، مجموعا  3165 کیلوگرم شمش طلای استاندارد مبادله شده است.

فروش 190 کیلو طلا در حراج امروز+قیمت

 

علاقمندان جهت شرکت در این جلسه می توانند مبلغ 3 میلیارد و500 میلیون ریال (350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه 1403 پرداخت کنند.

این حراج از ساعت 12 الی 16 روز سه شنبه هفته جاری در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. حراج بیست و چهارم در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر 25 شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس