Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی شکوفا کردن ذخایر و ظرفیت های تشیّع است که مسأله پیاده روی اربعین نمونه بارز آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن کاملی فر» عصر امروز(۲۲ مهر) در جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و همچنین چهلمین سالگرد شهادت شهید محراب، آیت الله قاضی طباطبایی گفت:

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی شکوفا کردن ذخایر و ظرفیت های تشیّع است که مسأله پیاده روی اربعین نمونه بارز آن است و در تاریخ، زیارت اربعین به این حد باعظمت نبودچون باهزینه بسیار کم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تاریخ معاصر کشور سرشار از اتفاقات مهم در ۱۳ آبان است، افزود: مهمترین آنها تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان پیرو خط امام بود و بنیانگذار جمهوری اسلامی از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند و باید این روز هر ساله عزیز نگه داشته شود.

کاملی فر ادامه داد: تا کنون از ظرفیت بسیاری از مجموعه ها در این مناسبت های ملی استفاده نشده است، از این رو باید ظرفیت های هنری سازمان ها به کار بیاید و حتی از توانمندی های بسیج و سپاه نیز برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم استفاده شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه مقرر شد مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله شهید قاضی طباطبایی 12 آبان از ساعت 10 تا 12 ظهر در مسجد مقبره تبریز برگزار شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ کانون های مساجد مسجد اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بگفته مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، تکمیل طرح‌های تولیدی برای تحقق شعار سال در حوزه اشتغال زایی، در اولویت است و در کنار آن تقویت حوزه عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی برای صنایع پایین دستی با جدیت پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • عکس| سورپرایز ویژه سپاهانی‌ها برای مسلمان شدن مورایس
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است