Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شبی که تداوم گلزنی رونالدو هم مانع شکست پرتغال و صعود اوکراین نشد، فرانسه باز هم نتوانست ترکیه را شکست دهد و انگلیس یک پیروزی قاطعانه به دست آورد. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2020 با تساوی خانگی تیم ملی فرانسه، برتری قاطعانه انگلیس و شکست پرتغال پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه اول مسابقات، انگلیس در خانه بلغارستان به برتری قاطعانه 6 بر صفر دست یافت. راشفورد در دقیقه 7، بارکلی در دقایق 20 و 32، استرلینگ در دقایق 45 و  69 و کین در دقیقه 85  برای میهمان گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه، کوزوو 2 بر  صفر مونته‌نگرو را برد. در جدول گروه اول، انگلیس 15 امتیازی بالاتر از جمهوری چک 12 و کوزووی 11 امتیازی صدرنشین است.

براساس این گزارش،  در گروه دوم مسابقات پرتغال در خانه اوکراین 2 بر یک شکست خورد. پس از اینکه یارمچوک در دقیقه 6 و یارمولنکو در دقیقه 27 اوکراین را پیش انداختند، رونالدو در دقیقه 72 هفتصدمین گل دوران حرفه‌ای خودش را به ثمر رساند، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. در همین گروه، لیتوانی در خانه خود 2 بر یک مغلوب صربستان شد. در این گروه صعود اوکراین 19 امتیازی قطعی شد و پرتغال 11 امتیازی بالاتر از صربستان 10 امتیازی در رده دوم ایستاد.

دوشنبه شب همچنین در گروه هشتم مسابقات انتخابی یورو 2020، فرانسه در خانه خود مقابل ترکیه با تساوی یک - یک متوقف شد تا مانند بازی رفت از کسب پیروزی مقابل این تیم عاجز بماند. ژیرو در دقیقه 76 قهرمان جهان را پیش انداخت، اما آیهان در دقیقه 82 گل تساوی ترکیه را به ثمر رساند. در همین گروه، ایسلند 2 بر صفر از سد آندورا گذشت و آلبانی 4 بر صفر در خانه مولداوی به برتری دست یافت. در جدول گروه هشتم، ترکیه و فرانسه با 19 امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند.

انتخابی یورو 2020|برتری قاطعانه آلمان 10 نفره در زمین استونی/ تساوی کرواسی در زمین ولز در شب صعود لهستان

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است

رئیس ارتش انگلیس با اشاره به ضعف دفاع اوکراین، اذعان کرد کی‌یف با «جنگ دشواری» در مقابل پیشروی‌ نیروهای روسیه قرار دارد.

به گزارش ایسنا، مسئله ضعف دفاع اوکراین توسط بسیاری از مقامات غربی و رسانه‌ها برجسته شده است و احتمال می‌رود حتی با وجود کمک‌های گسترده‌ای که از سوی غرب به خصوص آمریکا به اوکراین سرازیر می‌شود، این کشور نتواند در مقابل قدرت روسیه به پیروزی برسد.

«تونی راداکین»، رئیس ارتش انگلیس در گفت‌وگو با روزنامه فایننشال تایمز بیان کرد: «فضای غمگین و ناامید کننده‌ای دفاع اوکراین را احاطه کرده و این کشور با جنگ دشواری در مقابل پیشروی نیروهای روسیه مواجه شده است.»

این اظهارات رئیس ستاد دفاع انگلیس درحالی مطرح می‌شود که پیش از این بارها مقامات غربی و حتی اوکراینی اذعان کرده‌اند که روسیه در بسیاری از موارد چندین برابر از اوکراین جلوتر است؛ موضوعی بدیهی که رسانه‌های آمریکایی از جمله تلویزیون سی‌ان‌ان پیشتر به آن پرداخته‌اند.

روزنامه فایینشال تایمز می‌نویسد پس از ماه‌ها عدم قطعیت درباره استراتژی غرب در اوکراین، راداکین با خوشبینی تمام درباره موقعیتی صحبت می‌کند که تمام کشورهای ناتو دغدغه «خرج بیشتر پول» را دارند. اما حتی خود اوکراین هم شک دارد که آیا حجم جدیدی از کمک‌ها می‌تواند به ثبات موضع متزلزل‌شده‌اش کمک کند یا خیر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است