Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@04:58:45 GMT

14 پلیس در مکزیک کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۴۲۶۰

14 پلیس در مکزیک کشته شدند

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، وزارت امنیت و حفاظت غیرنظامی مکزیک با تایید کشته شدن 14 پلیس گفت: کشور تمام منابع خود را برای یافتن عاملان این حمله اختصاص می دهد.

وی گفت: ما در حال برقراری ارتباط با دولت و منابع انسانی هستیم تا متجاوزان را پیدا کرده و آنها را به عدالت بسپاریم.

فرماندار ایالت والی میکوآکان سیلوانو گفت: جایی که افسران پلیس و نیروهای دولتی کشته شدند هیچ مصونیتی و بخششی در کار برای مقابله با متجاوزگران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه گذشته افراد مسلح با ورود به یک رستوران در شهر "گواتزاکوالکوس" در جنوب شرقی مکزیک و تیراندازی به سوی حاضران، دستکم ۲۹ نفر را کشتند.

این تیراندازی پرتلفات ترین حمله مسلحانه از زمان روی کار آمدن دولت فعلی این کشور از دسامبر ۲۰۱۸ تاکنون بوده است.

دادستان کل مکزیک ضمن تائید کشته شدن شمار زیادی از افراد در این تیراندازی، اعلام کرد : در این اقدام خشونت آمیز، ۱۵ نفر نیز به شدت مجروح شده اند که وضعیت جسمانی تعدادی از آنها وخیم اعلام شده است.

شمار قربانیان نزاع میان باندهای خلافکار و قاچاقچی مواد مخدر در مکزیک در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است. استان وراکروز همواره یکی از مناطق مهم برای قاچاق مواد مخدر به سمت شمال و مرز آمریکا بوده و همواره نزاع‌های خونینی میان باندهای قاچاق و جنایت‌های سازمان‌دهی شده در آن روی می‌دهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مکزیک پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات داعش در عراق شروع شد

همزمان با تهاجم آمریکا به خاک عراق ، تروریست‌های داعشی به مواضع ارتش و الحشد الشعبی در غرب استان الانبار حمله کردند. ناطقان: به نقل از شبکه المیادین، درگیری‌های ارتش و الحشد الشعبی با تروریستهای داعشی در بزرگراهی در منطقه الصکار در غرب استان الانبار ادامه دارد.

این یورش ساعاتی پس از حمله آمریکا به منطقه القائم و عکاشات در غرب عراق صورت می‌گیرد.

جمعه شب آمریکا مناطقی در شرق سوریه و غرب عراق را هدف حملات هوایی قرار داد.

در جریان حمله آمریکا به منطقه القائم وعکاشات در غرب عراق سه تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین حمله آمریکا به شرق سوریه و شهرهای المیادین و البوکمال نیز ۱۰ کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشته است.

آمریکا مدعی است که این حملات در اقدامی تلافی جویانه نسبت به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در پایگاهی در شمال شرق اردن صورت گرفته است.

یحیی رسول سخنگوی نیروهای مسلح عراق بامداد شنبه با تأیید حمله آمریکا به غرب کشورش گفت که این حملات نقض حاکمیت و تضعیف تلاش دولت بغداد برای برقراری ثبات در کشور است. منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • حملات داعش در عراق شروع شد