Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@03:37:36 GMT

انگلیس مقابل ترکیه متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۴۲۷۴

انگلیس مقابل ترکیه متوقف شد

تیم ملی انگلیس در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ مقابل ترکیه متوقف شد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های یورو ۲۰۲۰ امشب از ۲۲:۱۵ به وقت تهران ۷ دیدار برگزار شد.

در مهمترین این بازی‌ها از گروه H تیم ملی فرانسه قهرمان جهان به مصاف تیم ملی ترکیه رفت. این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

زمان اهدای کفش طلا به مسی اعلام شد کریستیانو رونالدو ۷۰۰ گله شد

۲ دیدار دیگر در گروه H برگزار شد که ایسلند موفق شد آندورا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و امیدوار به صعود بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبانی نیز در این گروه با نتیجه ۴ بر صفر مولداوی را شکست داد. بدین ترتیب در این گروه فرانسه با ۱۹ امتیاز در صدر و ترکیه با ۱۹ امتیاز در رده دوم ایستاد. ایسلند با ۱۵ امتیاز سوم و آلبانی با ۱۲ امتیاز چهارم شد. بدین ترتیب تکلیف صعود کنندگان این گروه به یورو ۲۰۲۰ به هفته های پایانی موکول شد.

از گروه A مسابقات نیز ۲ دیدار برگزار شد. انگلیس به مصاف بلغارستان رفت و با نتیجه قاطع ۶ بر صفر پیروز شد و یک گام دیگر به صعود نزدیک شد. در دیگر بازی از این گروه کوزوو مقابل مونته نگرو قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید. بدین ترتیب در گروه A انگلیس با ۱۵ امتیاز صدرنشین ماند و جمهوری چک و کوزوو با ۱۲ امتیاز به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

از گروه B این مسابقات در حساس ترین دیدار اوکراین مقابل پرتغال ایستاد و موفق شد مدافع عنوان قهرمانی را با نتیجه ۲ بر  یک شکست دهد و ۱۹ امتیازی شده و صعودش را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کند. در دیگر بازی از این گروه تیم ملی صربستان مقابل لیتوانی صف آرایی کرد و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. بدین ترتیب در این گروه اوکراین با ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه شد و صعود قطعی شد. پرتغال با ۱۱ امتیاز و صربستان با ۱۰ امتیاز در رده دوم و سوم گروه قرار گرفتند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن فوتبال ترکیه انگلیس تیم ملی انگلیس تیم ملی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید