Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نراتزوری می گوید این تیم برای داشتن آینده ای مهم در حال کار است.

طرفداری- آنتونیو  بار دیگر تاکید می کند اینتر نسبت به یوونتوس و ناپولی عقب تر است و برای رسیدن به سطح آنها به زمان احتیاج خواهد بود.

در حاشیه مراسم Festival dello Sport، آنتونیو کونته با دو روزنامه ایتالیایی کوریره و گاتزتا مصاحبه ای انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد اینکه آیا قهرمانی های یوونتوس در این فصل از سری آ ادامه پیدا می کند یا نه و همچنین وضعیت اینتر در سه ماهه اول فصل گفت:

ما در آغاز سفری که تازه آن را آغاز کرده ایم، قرار داریم و در تلاش هستیم پایه و اساس لازم برای موفقیت را بنا کنیم. ما اینتری را می خواهیم که با گذشت زمان بتواند به موفقیت برسد و روی این موضوع در حال کاریم. رم در یک روز ساخته نشده است و باید صبور باشیم. اینتر برای سالها مدعی نبوده و بدیهی است که تمایل به تبدیل شدن به تیمی مهم و مدعی در اینجا وجود داشته باشد اما می دانیم که در مقابل خود مسیری داریم و باید مورد احترام قرار بگیرد. با این حال معتقدم برای طرفداران اینتر و ناپولی، اعتقاد به این موضوع که تیمشان می تواند کار مهمی در این فصل انجام دهند، هیچ هزینه ای ندارد. همانطور که قبلا گفته ام، یوونتوس و ناپولی از ما جلوتر هستند و ما نیز باید واقع بین باشیم. شکاف بین ما با این تیم ها وجود دارد و انکار آن دشوار است. باید شجاع باشیم و به منظور درک آینده، دید روشنی از زمان حال داشته باشیم. نباید محدودیت ها را تحمیل کنیم اما همانطور که گفتم در عین حال نیاز داریم واقع بین باشیم و لازم است که بدانیم باید برای تغییر سرنوشتمان مبارزه کنیم. در اینتر تنها یک فعل باید وجود داشته باشد: کار و تلاش سخت به منظور پیشرفت و تبدیل شدن به تیمی مبارزه طلب. 

برنامه فشرده اینتر پس از اتمام بازی های ملی فعلی، از دیدار روز یکشنبه مقابل ساسولو شروع خواهد شد و آنها دوباره قرار است در 21 روز 7 مسابقه از جمله دیدار رفت و برگشت مقابل دورتموند را برگزار کنند. کونته در این مورد نیز گفت:

مهم ترین چیز برای ما این است که همه می خواهند کار کنند و در شرایط عالی باشند. ما نیاز داریم همه بازیکنان از جمله لوکاکو را در بهترین شرایط خود داشته باشیم. او به خوبی در حال کار است و این موضوع اهمیت دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی از پروژه قطعه ۶ آزاد راه تبریز اورمیه بازدید کرده و چند پروژه نهضت ملی را در شهر جدید سهند افتتاح کرد.شرکت در نماز جمعه ، حضور در شورای اداری استان و چند برنامه دیگر از برنامه های سفر یک روزه وزیر راه وشهرسازی می باشد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075317 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • سرنوشت تلخ زیبای ۲۷ساله، یک ایران را متاثر کرد
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»