Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@09:11:03 GMT

نهبندانی‌ها؛ میزبان زائران امام حسین(ع)

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۵۵۱۱

نهبندانی‌ها؛ میزبان زائران امام حسین(ع)

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حمید بهادری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان، شب گذشته ۲۲ مهرماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب‌های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است.

وی گفت: از ابتدای برپایی این موکب‌ها در نهبندان حدود ۱۵۰۰ نفر در قالب ۲۵ اتوبوس از زائران پاکستانی در وعده‌های مختلف پذیرایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه نهبندان افزود: زائران پاکستانی در این موکب‌ها با چایی و خرما و یک وعده صبحانه نیز پذیرایی شده و بعد از استراحت کوتاهی مجدد حرکت کردند.

بهادری تصریح کرد: این موکب‌ها تا بعد از اربعین حسینی و برگشت آخرین کاروان زائران پاکستانی برپا خواهد بود و از زوار امام حسین(ع) پذیرایی می‌کنند.

وی ادامه داد: توقف این اتوبوس‌ها در موکب مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برای یک وعده صبحانه و در موکب امامزاده سید علی(ع) نیز برای یک میان وعده انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی از محل موقوفات مرتبط و کمک خیران هر سال صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی یکی از مسیرهای اصلی عبور زوار پاکستانی به سمت عتبات عالیات است.

بهادری یادآور شد: خدمت رسانی به زائران پاکستانی هر ساله در استان انجام می‌شود و امسال نیز این زوار در مسیر رفت و برگشت مهمان استان و شهرستان نهبندان خواهند بود.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی موکب اربعین قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۳۰ درصد آبگیری شد
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت