Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران کارخانه‌ی «فولادین ذوب آمل» در تماس با خبرنگار ایلنا، از کاهش شدید تولید در هفته‌ها و ماه‌های گذشته و نگرانی از بیکاری قریب‌الوقوع خبر دادند.

به گفته‌ی این کارگران، ۱۶۰۰ کارگر این کارخانه که به ریخته‌گری و تامین قطعات خودرو مشغول هستند، در آستانه بیکاری قرار دارند و مسئولان باید فکری به حال این کارخانه که حدود ۲۰۰۰ خانواده از قبل آن نان می‌خورند، بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته‌ی کارگران، کاهش سفارشات و اوضاع نامساعد اقتصاد باعث شده که بزرگ‌ترین کارخانه قطعه‌سازی استان مازندران در آستانه بحران قرار بگیرد.

علوی (قائم مقام مدیرعامل شرکت فولادین ذوب آمل) با تایید بحرانی شدن اوضاع کارخانه در این باره گفته است: ایران خودرو متعهد شده است به میزان حداقل ۴۰۰۰ هزار تن در ماه، اصلی‌ترین مواد اولیه یعنی قراضه را طبق قرارداد برای این کارخانه تامین کند و متاسفانه امروز این میزان کاهش زیادی داشته است.

او از پرداخت نشدن مطالبات کارخانه توسط خودروسازها خبر داده و این مساله را نیز یکی از عوامل بحران‌ساز دانسته است.

در این شرایط، کارگران می‌گویند وزارت صمت و مسئولان باید از بی‌مهری نسبت به صنایع کلیدی دست بردارند و فکری به حال بازشدن قفل کارخانه کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران استان مازندران کارگران قطعه سازی بیکاری کارگران قطعه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!
  • لوازم یدکی رنو
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند