Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:53:41 GMT

نوبخت وارد لرستان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۶۴۸۲

نوبخت وارد لرستان شد

محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح سه شنبه در سفری یکروزه به لرستان، وارد فرودگاه خرم‎آباد شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛نوبخت در بدو و ورود مورد استقبال مسوولان لرستان قرار گرفت و تا ساعاتی دیگر مراسم معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با حضور وی آغاز می شود.

همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، بازدید از مناطق سیلزده پلدختر و آغاز عملیات اجرایی مسکن محرومان در روستای مورانی این شهرستان از دیگر برنامه های  نوبخت در سفر به لرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان برنامه و بودجه، 21 مهرماه با صدور حکمی، سمانه حسن پور را به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان معرفی و منصوب کرده است.

پیش از این علی هادی چگنی این سمت را بر عهده داشت که ۲ هفته گذشته به عنوان معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، راهی پایتخت شد.

حسن پور پیش از این رئیس گروه امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت ها و همچنین سرپرست معاونت برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت سازمان برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی فرودگاه معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار

سازمان غذا و دارو، از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابراین گزارش،در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار