Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@10:45:11 GMT

پلنگ مرد خلخالی را راهی بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۶۵۹۱

پلنگ مرد خلخالی را راهی بیمارستان کرد

حمله پلنگ وحشی مرد خلخالی را راهی بیمارستان کرد.

غلامرضا غفاری پزشک اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال در این باره گفت:«این فرد اهل روستای منامن در حال چرای گوسفندان مورد حمله پلنگ قرار گرفته و از ناحیه دست به شدت زخمی شده است.»

پزشک اورژانس بیمارستان امام(ره) خلخال با اشاره به اینکه این حادثه عصر روز گذشته در بخش خورش رستم اتفاق افتاده و مصدوم سریعا به بیمارستان امام(ره) خلخال انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این فرد روستایی از ناحیه دست چپ مورد حمله قرار گرفته که وضعیت فعلی وی خوب و تحت معالجه است.

بهبود محمودی از اهالی روستای  منامن خورش رستم خلخال نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: با  صدای پارس سگ‌ها متوجه حیوانی در میان درختچه‌ها شدم و با کنجکاوی که چه حیوانی ممکن است در میان درختچه باشد درمیان گله حرکت می‌کردم، به یک‌باره پلنگ از میان درختچه‌ها به من حمله‌ور شد که به خاطر وجود سگ‌های گله از دست پلنگ نجات یافتم.

گفتنی است؛ در سال‌های اخیر به لحاظ  چرای بی‌رویه دام‌ها و ورود به حریم زندگی حیات وحش و زیر پا گذاشتن قلمرو حیوانات وحشی در شهرستان خلخال برای چندمین بار پیاپی اهالی در روستاها مورد حمله خرس و پلنگ واقع شده‌اند که سال گذشته نیز یکی از اهالی روستای سقرچی خلخال مورد حمله پلنگ قرار گرفت.

شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل یکی از زیستگاه‌ها و محل زندگی فعلی پلنگ آسیایی در کشور است./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، مسئولان شهر کی‌یف جمعه اعلام کردند که ادعاهای بلاروس در مورد استقرار نظامیان در این بیمارستان‌ها «دروغ و یک اقدام تحریک‌آمیز توسط دشمنی است که تلاش می‌کند از آن به عنوان بهانه‌ای برای حمله به زیرساخت‌های اجتماعی پایتخت استفاده کند».

«ایوان ترتل» رئیس سرویس امنیت بلاروس (KGB) با انتشار آدرس ۲ بیمارستان اعلام کرده که نظامیان اوکراین «پشت کودکان پنهان شده‌اند» و «همه آنها بدون تردید مجازات خواهند شد.»

مقام‌های شهر کی‌یف گفتند که از بیم حمله احتمالی بلاروس بیماران و کارکنان این بیمارستان‌ها را خارج کرده‌اند.

ویتالی کلیچکو شهردار کی‌یف روز جمعه با اعلام اینکه از این بیمارستان‌ها بازدید کرده است، گفت: ما هر کاری که لازم باشد برای حفاظت از کودکان، بیماران و کارکنان بیمارستان‌ها در مقابل حمله متجاوز انجام می‌دهیم.

به نوشته رویترز، نیروهای روسیه در جنگ اوکراین حضور ندارند اما مینسک از متحدان مسکو است و نیروهای روس از خارک بلاروس برای حمله زمینی به اوکراین استفاده کرده‌اند.

الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس چهارشنبه در سخنانی در کنگره خلق این کشور اظهار کرد: امروزه هر کسی می‌داند که اوکراین یک میدانی برای آزمون است و تحولات آن کشور به نحوی مشخص خواهد کرد که نظم جهانی در آینده چگونه خواهد بود.

وی با بیان اینکه «قدرتهای بزرگ هسته‌ای عملا بطور غیرمستقیم در خاک با هم می‌جنگند» افزود: دولت اوکراین به توافقی با غرب دست یافته است که بر اساس آن جان مردم اوکراین با سلاح مبادله می‌شود.



کد خبر 847334 منبع: ایرنا برچسب‌ها بلاروس خبر ویژه روسیه - اوکراین اوکراین

دیگر خبرها

  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
  • حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد
  • وضعیت سرخ صلیب سرخ در غزه
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان