Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:10:00 GMT

شاکی خارجی جدید استقلال با طلب نیم میلیاردی رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۷۰۱۵

شاکی خارجی جدید استقلال با طلب نیم میلیاردی رسید

پس از شکایت سرور جپاروف به فیفا به خاطر عدم دریافت باقی مانده مطالبات خود از استقلال یک بازیکن دیگر هم از این تیم شکایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این داستان به اندازه کافی می‌تواند دردسرساز باشد، اما مسئله اینجاست که مشکل استقلال فقط سرور نیست و به زودی یک مشکل مالی قابل توجه دیگر نیز برای آبی‌ها ایجاد خواهد شد، دردسری که باز هم طبق معمول، پول حلال آن است و بس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبر ورزشی، در دوران سرمربیگری منصوریان، استقلال صاحب یک مدافع برزیلی به نام رابسون جان‌واریو شد که انصافاً بد هم نبود، ولی پس از مدتی حضور در فوتبال ما ترجیح داد راهی لیگ برتر پرتغال شود و به دوران حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت خاتمه داد. رابسون رفت، ولی طلبش با استقلال تسویه نشد. او ۴۶ هزار دلار از این تیم طلبکار باقی ماند که هنوز تسویه نشده است. رابسون با باشگاه مکاتبه کرد، ولی وقتی دید حرفش به جایی نمی‌رسد، سرانجام در تابستان تصمیم به شکایت گرفت و صبح دیروز خبر آمد دادگاه بدوی فیفا حکم به پرداخت ۴۶ هزار دلار از طرف باشگاه استقلال به این بازیکن داده است.

یکی از اطرافیان باشگاه استقلال که اشراف کاملی به پرونده بازیکنان خارجی این تیم دارد، پیش از ظهر دیروز در گفتگو با خبرورزشی، شکایت رابسون و صدور رأی را تأیید کرد و گفت: رأی در مرحله اول صادر شده و رقم ۴۶ هزار دلار هم صحت دارد، ولی استقلال می‌تواند مستندات خود را به فیفا ارائه کند. البته واقعیت امر این است که بدهی به رابسون براساس اسناد و مدارک وجود دارد بنابراین ما باید این پول را جور کنیم و بدهیم. اتفاقاً مدیریت استقلال هم همین نظر را دارد، چون هر قدر که بگذرد، قضیه جدی‌تر می‌شود و علاوه بر اصل پول، باید غرامت هم بدهند و قطعاً هیچ‌کس نمی‌خواهد خاطره پروپییچ تکرار شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال رابسون جانواریو استقلال تابناک ورزشی شاکی طلبکار فیفا پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • گفت و شنود/ عین حقیقته!
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • افزایش ۴۸درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان