Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:07:43 GMT

بیژن امکانیان با پناه آخر به جای ترور خاموش سعید راد + عکس و تیزر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۷۰۳۰

بیژن امکانیان با پناه آخر به جای ترور خاموش سعید راد + عکس و تیزر

‍‍‍‍‍‍

"پناه آخر" بالاخره خودش را به اربعین حسینی رساند؛ "ترور خاموش" هم فینال خودش را چهارشنبه نمایش می‌دهد. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال 30 قسمتی "ترور خاموش"، چهارشنبه فینال خودش را ر روی آنتن می‌برد؛ پنج‌شنبه مخاطبین می‌توانند خلاصه قسمت‌های 25 تا 30 این مجموعه داستانی را ببینند و جمعه شب هم پشت صحنه "ترور خاموش" روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"پناه آخر" با نام قبلی "مجلس حیرانی" خودش را به آنتن روز اربعین رساند؛ بنابراین همان‌طور که داریوش یاری کارگردان این مجموعه تلویزیونی به خبرنگار تسنیم هم گفته بود سریال شبکه یک از روز شنبه بیست و هفتم مهرماه، سریال "پناه آخر" با بازی بیژن امکانیان به نمایش درمی‌آید. بازیگری که بعد از سریال "پدر" مدتی کم‌کار شد و حالا دوباره با یک نقش اولی به قاب سیما بازگشته است.

داستان سریال روز اربعین از یک تکیه روایت می‌شود؛ چالش‌هایی را میان دو برادر به تصویر می‌کشد؛ ایجاد چالش میان برادر بزرگتر با برادر کوچک خود باعث مهاجرت او از ایران می‌شود؛ نقش دو برادر را "بیژن امکانیان" و "کاوه خداشناس" ایفا می‌کند. فرزندش که نقش او را عباس غزالی(امیرعلی) برعهده دارد برای پیگیری ماجرایی به ایران بازمی‌گردد.

داستان مجموعه «پناه آخر به سفارش سیمافیلم تولید می‌شود درباره قصه‌ آدم‌هایی است که به واسطه اتفاقاتی که برایشان رخ می‌دهد، باعث می‌شود برایشان عاشورا شکل بگیرد و حالا باید بین حقیقت و منفعت فردی یکی را انتخاب کنند. شاید شنیدن چنین واژه‌هایی در ظاهر ساده باشد اما بسیار معنای عمیقی دارد و هر فردی وقتی در چنین موقعیتی قرار می‌گیرد، واکنش‌های متفاوتی هم نشان می‌دهد.

فیلمنامه این سریال به تهیه‌کنندگی داود شاه‌بابایی را صادق خوشحال نوشته و داریوش یاری کارگردانی را برعهده دارد. نقش حاج مرتضای داستان این سریال را بیژن امکانیان بازی می‌کند که از قدیمی‌های محل «پناه آخر» است. همه روی او حساب باز می‌کنند اما فرزندانش و دیگر اعضای خانواده‌اش با ماجراهایی روبه رو می‌شوند.

مخاطب با شنیدن چنین خلاصه داستانی ناخودآگاه با خودش می‌گوید که می‌خواهیم یک داستان تکراری را شاهد باشیم اما این طور نیست و قرار هم نیست شاهد یک قصه کلیشه‌ای باشند؛ زیرا عوامل مجموعه تلویزیونی «پناه آخر» با ساخت این اثر به دنبال این موضوع رفته‌اند که چگونه می‌شود عاشورا هم برای ما و در این دوره و زمانه شکل بگیرد؟

در کنار امکانیان، خداشناس و غزالی، افسر اسدی، امین زندگانی، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی، تبسم هاشمی، کاظم هژیرآزاد، مهدی فقیه و... همبازی می‌کنند.

ماجرای سانسور و کم‌هوشی کاراکتر مقابل پلیسِ «ترور خاموش»شروع سریال جدید شبکه یک از روز اربعین/ «مجلس حیرانی»، «پناه آخر» شد

این سریال تلویزیونی در 10 قسمت کار خود را از روز اربعین شروع می‌کند؛ یاری در خصوص ساخت یک کار مذهبی به خبرنگار تسنیم گفت: من قبلاً هم ثابت کرده‌ام که به این مقوله یک توجه خاص و دغدغه عجیبی دارم؛ وقتی تله فیلم «حبیب» و سریال «هاتف» و حتی اثر سینمایی «کربلا جغرافیای یک تاریخ» را ساختم؛ دوست دارم کارهایی که می‌سازم به اندازه فضای عاشورا عمق داشته باشد؛ این ادعای بزرگی است اما دوست دارم با شناخت و معرفت زیادی ساخته شود.

کارگردان سریال جدید شبکه یک، تأکید کرد: ما در این سریال به سمت تکرار حرکت نکرده‌ایم و در جستجوی چگونگی شکل‌گیری عاشورا هستیم که برای ما هم شکل بگیرد.

سریال "پناه آخر" از شنبه هر شب پس از بخش خبری ساعت 21 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد؛ ساعت 1:30، 9:30 و 15 این مجموعه بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم اربعین شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون شبکه یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب تسنیم اربعین شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون شبکه یک موکب تسنیم اربعین شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام عصر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق، سدها، انرژی، پسماند و حمل و نقل درون‌شهری استان با حضور دکتر هدایت مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور، با بیان اینکه اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است، گفت: سد چناره در چرداول که تأمین کننده آب شرب سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام است با وجود انجام مطالعات، توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از لیست اعتبارات خارج شده که درخواست رفع موانع آن را داریم.

وی افزود: شبکه‌های توزیع آب شهری خصوصاً در مرکز استان بسیار فرسوده است به طوری که ۴۰ درصد نشتی آب در این شبکه‌ها داریم که رفع آن اعتبار مناسب و کار شبانه روزی و جهادی می‌طلبد.

هژبری ضمن بیان اینکه شبکه انتقال ۲۳ کیلومتری آب از سد ایلام به مرکز استان و شبکه انتقال آب چشمه‌های گل‌گل فرسوده است، توضیح داد: برخی شهرستان‌های استان شبکه تصفیه خانه و دفع فاضلاب ندارند و ارتقای تصفیه خانه شهر مهران که گرانیگاه اربعین است به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی در حوزه حمل و نقل درون شهری نیز خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های درون شهری در ایلام بسیار فرسوده هستند و تقاضای اختصاص حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمت در اربعین و مرکز استان داریم که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

کد خبر 6088259

دیگر خبرها

  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم