Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@11:33:26 GMT

آغاز ثبت نام مسابقه قرآن صاعد ۳ در همدان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۷۱۰۴

آغاز ثبت نام مسابقه قرآن صاعد ۳ در همدان

فرهادی مژده ، از آغاز ثبت نام مسابقه «قرآن صاعد ۳» در همدان خبر داد.

«غلامرضا فرهادی مژده» در گفت‌و‌گو  با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انس با صحیفه سجادیه این مجموعه اقدام به برپایی مسابقه «قرآن صاعد» نموده است.

رئيس اداره امور قرآني استان همدان با اشاره به اینکه این دور از مسابقات به مرحله سوم خود رسیده است گفت: مسابقه کتبی قرآن صاعد 3 با محوریت دعای 23 تا 35 صحیفه سجادیه شیخ حسین انصاریان همراه با ترجمه حکمت 121 تا 140 نهج‌البلاغه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ثبت نام در مسابقات از 5 مهر آغاز و تا 12 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت گفت: زمان برگزاری مسابقه قرآن صاعد 3 به صورت حضوری در روز جمعه 18 بهمن‌ماه سالجاری ساعت 9:30 صبح خواهد بود که مکان برگزاری آزمون متعاقبلا اعلام خواهد شد.

فرهادی با اشاره به اینکه این خواهران و برادران 12 سال به بالا می‌توانند در مسابقه شرکت کنند گفت: سوالات به صورت تستی بوده و صرفا دارای یک مرحله شهرستانی است.

رئيس اداره امور قرآني استان همدان ادامه داد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به صورت حضوری به کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و یا به صورت غیر حضوری به سایت مثانی به آدرس www.masani.ir  مراجعه نمایند.

وی با اشاره به اینکه طرح مسابقه کتبی «قرآن صاعد» طرحی ۵ ساله بوده که شامل تمامی دعاهای صحیفه خواهد بود گفت: به برگزیدگان جوایز نقدی 1 میلیون ریالی تا 3 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد شیراز کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد