Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدی لاری گفت: موضوعات مهم بهداشتی در این اجلاس در قالب اسناد مورد بررسی قرار گرفته و خروجی این اسناد در قالب قطعنامه، نقشه راه، تصمیمات و اقدامات مصوب و به عنوان برنامه عملیاتی به کشورهای منطقه جهت سیاستگزاری و برنامه ریزی در سطح کلان کشوری ارایه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، صبح امروز سه شنبه 23 مهر ماه شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی با حضور رییس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این اجلاس، «محسن اسدی لاری» در خصوص نقش شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه گفت: این اجلاس به عنوان بزرگترین و مهمترین گردهمایی حوزه بهداشت در منطقه مدیترانه شرقی می باشد.

 

دبیر شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه افزود: موضوعات مهم بهداشتی در این اجلاس در قالب اسناد مورد بررسی قرار گرفته و خروجی این اسناد در قالب قطعنامه، نقشه راه، تصمیمات و اقدامات مصوب و به عنوان برنامه عملیاتی به کشورهای منطقه جهت سیاستگزاری و برنامه ریزی در سطح کلان کشوری ارایه می شود.

 

وی افزود: کشورهای عضو برنامه های ارایه شده را به عنوان تعهدات خود برای اجرا در نظر می گیرند. 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد اصفهان کانون های مساجد مرز بین المللی شلمچه خبرگزاری شبستان حب الحسین یجمعنا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان

سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان از نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در چهارراه شهدای کارگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، حسین سعید اظهار کرد: این اِلمان در ابعاد ۳.۲۰ متر در ۲.۷۰ متر توسط نیروهای تأسیسات شهرداری منطقه یک کرمان ساخته شده است.

وی افزود: اِلمان نقشه ایران با محوریت موضوع کار و کارگر به‌مناسبت روز جهانی کار و کارگر در چهارراه شهدای کارگر شهر کرمان نصب شد.

کد خبر 749488

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند
  • باید از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده کنیم
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو