Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@17:23:27 GMT

شکست بزرگ محمدرضا گلزار در خاک آمریکا!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۷۶۴۰

شکست بزرگ محمدرضا گلزار در خاک آمریکا!

در ساعات گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که تنها ۱۱۷ بلیت سالن محل برگزاری کنسرت رضا گلزار در لس‌آنجلس فروش رفته است.

به گزارش شریان نیوز،محمدرضا گلزار قرار است که در دالبی تیاتر طی هفته‌های آینده کنسرت برگزار کند و شبکه‌های فارسی زبان لس‌آنجلس بشدت در حال تبلیغات شبانه‌روزی برای کنسرت محمدرضا گلزار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رغم چهار هفته تبلیغات رسانه‌های فارسی زبان در آمریکا، وب سایت خبری تحیلی «کافه سینما» به نقل از یکی از هواداران «محمدرضا گلزار» خبر می‌دهد که از سالن چندین هزار نفری دابی تیاتر که در آن مراسم اسکار برگزار می‌شود، تنها ۱۱۷ نفر بلیط این کنسرت را خریداری کرده کرده‌اند.

  کافه سینما در این ارتباط می‌نویسد: در ساعات گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که تنها ۱۱۷ بلیت سالن محل برگزاری کنسرت رضا گلزار در لس‌آنجلس فروش رفته است. هواداران این بازیگر با ارسال لینکی برای کافه سینما، از مسیر خرید بلیت برای حضور در سالن، این خبر را به‌چالش کشیده‌اند. کافه سینما در جهت پوشش منصفانه‌ موضوع، منتشر می‌کند:


پس از انتشار این خبر در فضای مجازی میان مخالفان و موافقان بحث‌های مختلفی درگرفته است. گروهی محمدرضا گلزار خواننده‌ای استاندارد نمی‌دانند و با اذعان به فالش‌خوانی وی در کنسرت‌های که اخیرا روزنامه جام جم بدان مفضل پرداخت بود را دلیل شکست محمدرضا گلزار در برگزاری این برنامه می‌دانند.



این آمار برای خرید کنسرت محمدرضا گلزار در آمریکا به اندازه یک کلوب صد نفری بی‌سابقه است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد  که متوسط‌ترین خوانندگان از ایران و لس‌آنجلسی‌ها، با این حجم از تبلیغات ۲ هفته قبل از اجرا می‌توانند دالبی تیاتر را sold out  کنند.

اما گروه دیگری در فضای مجازی روی این موضوع تاکید دارند که تجربه‌ موقعیت‌های متفاوت گلزار در صنعت سینما، مد، تبلیغات، موسیقی، تلویزیون به موقعیت او لطمه زده است و گروهی از ایرانیان مقیم لس‌آنجلس گلزار خواننده‌ صحنه نمی‌دانند. این بحث‌ها همچنان ادامه دارد و عدم استقبال از این کنسرت ممکن به لغو آن منجر شود. البته بوقچی‌هایی هم هستند که سعی می‌کنند برگزاری این مراسم را در سالن مراسم اسکار جلوه دهند. البته یک شایعه اثبات نشده هم وجود دارد که خواننده‌های مقیم لس آنجلس که این روزها اغلب بیکار هستند با چند شبکه‌ تلویزیونی همکاری می‌کنند تا این کنسرت با استقبال روبرو نشود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

به گزارش مهر، این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903172

دیگر خبرها

  • اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]
  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!